[Trance] Dave-PL - Portal Infinite

Zo te horen ben je er in ieder geval flink op vooruit gegaan tegenover de eerste paar nummers die ik van je hebt gehoord op het voormalige ID&T-forum ;) ... Beterz :)
Dit klinkt trouwens goed. Maar ik mis een climax of iets zweverig(er)s ofzo... Maarja, smaak verschillen, vooral niet veranderen als jij het zo goed vind (y)

Origineel geplaatst door BigDplayboy
Zo te horen ben je er in ieder geval flink op vooruit gegaan tegenover de eerste paar nummers die ik van je hebt gehoord op het voormalige ID&T-forum ;) ... Beterz :)
Dit klinkt trouwens goed. Maar ik mis een climax of iets zweverig(er)s ofzo... Maarja, smaak verschillen, vooral niet veranderen als jij het zo goed vind (y)

Ben jij van het id-t forum geweest? Dan heb je ook me eerste fl probeersels gehoord. :D

Volgens mij kraakte je dat nummer dat ik toen had gepost, helemaal af.

Origineel geplaatst door Dave-PL
Ben jij van het id-t forum geweest? Dan heb je ook me eerste fl probeersels gehoord. :D

Volgens mij kraakte je dat nummer dat ik toen had gepost, helemaal af.

Dat klopt, hahaha :D
Maar het was wel onderbouwde kritiek... En zoals je zelf ook wel merkt heeft het geen windeieren gelegd ;)
Ik werd aan het begin ook tot op het bot afgekraakt, maar daar leer je alleen maar van. Ik ben nu zo ver dat steeds meer mensen zich erover verbazen dat ik mijn nummers met Buzz maak. Doe ik toch blijkbaar iets goed :)
Maar dit nummer klinkt echt goed kerel! Valt gewoon niks aan af te kraken... helaas :duivels: hahaha...

Zou jij wel nog wat af willen kraken:
Thread met mijn laatste probeersel

Back