[Techtrance] Dave-Pl - Digital Society

Dave-PL

Ingeburgerd
Hey mensen me nieuwe track.

Ben er zeer tevreden over deze lekkere pompende track. Dus zet de speakers hard aan en geniet.

Hij gemaakt met fl studio 4.5.1 met oa:

- Albino 2
- V-Station
- Vele samples
- Vele plugins

Gebouwd in 2 dagen, 1 dag continu bezig geweest en vanochtend afgemaakt.

Dave=PL - Digital Society

Veel luisterplezier

Ik ben er ook tevreden over ;). Eindelijk eens geen superzaag erin, klinkt lekker chillend, en het stukje @ 2.32 doet me een beetje herinneren aan een van de SID'jes van Last Ninja :). Relaxed werk ook met die gated pad-geluiden. En fluitjes! Jammer dat je die Sculpture-synth van Logic er niet in hebt, die zou je dan kunnen gebruiken om de fluit echt te laten oversturen, en misschien nog een jazzy solo iets na halverwege te laten doen. Wel nog een klein beetje kritiek op de stemsample, die klinkt een beetje alsof 'ie ergens is uitgeknipt

Klinkt gewoon lekker. Je vorige (Dream Voyager) staat hier ook nog steeds in de playlist met een hoge waardering :).

Bedankt voor de reacties, ik zit er zelf aan te denken om m misschien op te sturen, vandaar dus ook de www edit.

Goed idee?

lekker

lekker

Klinkt lekker dit plaatje, toch altijd leuk om tehoren als iemand met weinig, zoals alleen software, soms betere plaatjes maken als mensen met a lot of gear, muziek maken zit toch vooral in het bolletje:dj:

Jaja, dit knalt gewoon :okdan:
De basis is top... heerlijk!
Verder vind ik een paar andere geluiden/melodieen die er later bij komen wat minder geslaagd, dat stukje in de break met name.

Dit is lekker! Ik vind het zelfs wat techhouse'igs hebben. Past uitstekend in een techno setje dit. Dat basslijntje :P Ik kan verder niks vertellen over de geluidskwaliteit, ik luister over kleine pc speakers, maar het klinkt daar iig goed op!

:okdan:

Mensen goed nieuws!

Esteura heeft de track gehoord en hij wilt m gaan draaien en passiva heeft de track ook gehoord en die is er weg van en zet m in zijn top 10!

Ja dit is lekkah, pompende beats, nice synthgeluiden, geeft me een beetje het gevoel van de house uit de jaren 80/90.

Gefeliciteerd nog met het feit dat ie gedraaid gaat worden.

Gr.

wat is het toch heerlijk als muziek én dansbaar én melodieus én spacey is!! top!

Ik kijk regelmatig ff bij de tracks of jij nog een nieuwe productie hebt gemaakt en ik weet nu weer waarom; gewoon knap wat je in elkaar flanst zonder dure spullen. Deze track pompt ook weer als een debiel, maar heb toch ff 1 puntje. De opbouw is naar mijn mening een beetje gehaast. Voor een radio edit is dat helemaal geen probleem, maar het feit dat mensen het willen gaan draaien betekend wel dat je je nummer mixbaar moet maken, en daarom zou ik de opbouw iets uitbouwen en beginnen met enkel elementen van de beat + wat wazige sounds.

Verder prima!

Dit is ook de www versie, ik heb hier het begin en einde eraf geknipt. In het volledige nummer zit er tot 55sec een beat + wazige dingen in. En eindigt het ook met beat en wazige dingen.

Btw, als iemand de full versie wilt dan moet je maar even pm'en

Kijk dit vind ik altijd fijn, een vette unreleased track voor in een set, de PM is dus de deur uit8~

Back