Hardcore van mij

btw mijn studio :

2 x akai s2000 ,mackie 24 / 8 + meterbrug, yamaha cs1x, roland rs-5 master, roland u110, roland jv1010
digitech studio quad, alesis midiverb 3, seqence : cubase vst 5, fostex d5 dat, roland mdc1 dance monitor :
audix active , en nog wat losse shit
:)

goede bassdrum alleen melodietje klinkt een beetje happy , en niet zo ---- >

Ik vind de geluiden niet zo.. Maarrrr die bassdrum, er zit wel heel veel laag in ! En niet in de kick , maar vooral in de staart !

Origineel geplaatst door bp123
btw mijn studio :
nut?

meta ik vind het wel een fijne track! akkoorden zijn wel okee, doen me terugdenken aan vroeger... niet heel happy hoor vind ik

Origineel geplaatst door bp123
btw mijn studio :

2 x akai s2000 ,mackie 24 / 8 + meterbrug, yamaha cs1x, roland rs-5 master, roland u110, roland jv1010
digitech studio quad, alesis midiverb 3, seqence : cubase vst 5, fostex d5 dat, roland mdc1 dance monitor :
audix active , en nog wat losse shit
:)

Als je met je apparatuur wilt showen, moet je naar opties gaan, profiel en dan handtekening..;)

Coole geluiden aan het begin
Kick had je beter kunnen aankondigen
Synth in de break is goed, leuk geluidje + melo

Vocals zijn cool, na die vocal 'you're a fucking' maniac, gaat ie toch niet zo hard los als ik verwachtte....kan harder dus

Gehele track is wel ok :)

melodie lijn is niet happy vindt ik de kick ach lekker hoor, vindt het nou niet echt vervelend zo'n kick. Komt lekker aan. misschien iets korter minder decay. Maar die melodie nu ik zit te luisteren, bij de 3:00 dat het hoog erbij komt hmm, denk dat dat weer net niet is of het hoog op een ander spoor met ander effect. Of gewoon heel die sound weg en een andere sound. Ng rauwer en de melodie lijn misschien iets constanter laten want zoals die bij de 4:14 gaat dat vind ik geweldig, zo zou je ook kunnen beginnen!

comentaar is altijd goed (negatief of positief) daar leer je alleen maar van , ik ben blij dat mensen tegen mij welleens zeiden die track is gewoon kut , ik zat wel in een dip maar het is wel de beste manier om jezelf te verbeteren
alleen vind ik wel dat er soms te moeilijk word geluisterd naar nummers , iedereen heeft zn eigen stijl en sound , zn eigen samples en effects , als je sommige nummers vergelijkt met wat je nu op cd vind is het echt zo slecht nog niet , wat leuk klinkt klinkt gewoon leuk , of die hihat nou zo of zo so moeten gespeeld worden , of die bassdrum nou dieper of minder diep ... ik vind het geheel belangrijker8)

Back