Het ergste wat je kan overkomen!

justin

Shauna
Gvd. Ik ben deze week met een track bezig geweest,in mijn ogen zeer lekker de hele week geedit alle files meerdere keer opgeslagen in me computer en sampler.

Wil ik net me sampler aanzetten,krijg is een vette error; Error in Flash header!

Please tell richard the operations that ypu performed to reach this state,suggest that you reformat the Flash Rom

GVDGVDGVD Dit meen je niet,ben ik alle files van de hele week in een keer kwijt,alles instellingen en sounds. Ik heb de hele week vet lopen werken en krijg je dit!
=(

Ik kan me hele track dus wel weggooien! GVD

Weet iemand of ik alsnog de files op kan halen? Mijn dank is uitermate groot!!!!!

Is inderdaad vervelend.. Maar om nou te zeggen dat dat het ergste is wat je kan overkomen.. nee. (ik zal niet op details ingaan..)

Is het een flashcard die je misschien kan lezen in een computer? Je zou misschien op die manier de data op kunnen halen?

-C-

ik zag dat jusitn poste: 'ergste wat je kan overkomen'. dus ik denk, hij heeft een dag zonder JP moeten stellen:D:D, maar nee dit dus. Is inderdaad wel klote ja. Had het een tijd terug bij Virkaz ook, hele middag zitten pielen (zonder te saven, dom!) en hup: de pc hing! Alles weg.

Maar ik merk altijd wel dat als zoiets gebeurd ik nog redelijk in mijn kop heb wat ik heb gedaan dus heb ik het snel weer opgebouwd. Toch?

Origineel geplaatst door C738
Is het een flashcard die je misschien kan lezen in een computer? Je zou misschien op die manier de data op kunnen halen?

-C-

Vergeet het maar! Dit is gewoonweg kut.Dit mag toch gewoon niet gebeuren.? Mischien dat iemand enig oplossingen heeft? Nog erger me sampler loopt nu gewoon vast.:stupid :stupid :stupid

Justin,

check je bekabeling anders, want ik meen dat je toch een akai S5000 of S6000 had?
Laatst was er ook een thread over vastlopende akai samplers in combinatie met diverse scsi apparatuur. Misschien zit er alleen maar een kabeltje los ofzo. Heb je ook scsi apparaten van je sampler losgekoppeld de laatste tijd?

-C-

Heb alles al gewist.

Tip voor de mensen,vertrouw een flashrom absoluut niet 100% je belangrijke gegevens toe!,zie je maar weer.

Origineel geplaatst door justin
Heb alles al gewist.

Tip voor de mensen,vertrouw een flashrom absoluut niet 100% je belangrijke gegevens toe!,zie je maar weer.

Gelijk de knoop doorgehakt, kan je gauw verder met een nieuwe track! :okdan:

Origineel geplaatst door justin

Sterker nog, als je ook met bv die smartcard kaartjes werkt of die andere kaartjes, die moet je ook erg vaak backuppen want die kunnen ook nog wel is vaag doen.

succes

R

Origineel geplaatst door Arv
Sterker nog, als je ook met bv die smartcard kaartjes werkt of die andere kaartjes, die moet je ook erg vaak backuppen want die kunnen ook nog wel is vaag doen.

succes

R

Voor smartmedia kan ik dat ook zeggen compact flash werkt bij mij beter...

Back