Synth Forum Festival vol. 01

Synth Forum Festival vol. 01

• Slecht idee, dit word niks

Stemmen: 4 6,0%
  • Waar kan ik me aanmelden??

Stemmen: 35 52,2%
  • Leuk idee, maar denk ik niet te realiseren

Stemmen: 22 32,8%
  • Ik wil wel vrijwilliger zijn in meedoen aan de organisatie

Stemmen: 6 9,0%

• Totaal aantal stemmers
    67
  • Enquete gesloten .

Wous

Stamgast
Beste members,

Ik zat net een topic te lezen over Lowlands en iemand vroeg aan de ander om een meeting (i.v.m gratis :biertje: ). Dus toen dacht ik:

Waarom geen Party voor alle members van dit Forum??
Artiesten genoeg!

Even een guestlist bouwen, vrijwilligers voor het serveren van drank, verzorgen van feest.
Alleen een geschikte (centrale?) locatie.

Is dit misschien een leuk idee? Of misschien al eerder voorgekomen?

Ik denk dat het een zeer geslaagde partee gaat worden! We hebben allemaal in ding gemeen... Liefde voor onze Synths!

:peukie:

Op zich denk ik wel een livesetje te kunnen doen van +/- 45 minuten.
Het idee lijkt me wel wat. Wat is centraal? rond de provincie utrecht?

-C-

Ja zat ik aan te denken ja zoiets?

Ik bedoel met zoveel members, moeten we vast iets van een vette locatie kunnen regelen?

Kijk das praat!

Iedereen Pollen plze!

De flyer wordt al gedesigned ;) Is die alvast binnen

Locatie Synth Forum Festival

Locatie Synth Forum Festival

Ik dacht aan loactie Central Studios

of aan Le Fabrique

Beide in Utrecht. Iemand ervaring daar?

zit eerder aan amsterdam te denken............. bv de bitterzoet of wilhelminapakhuis (kan je voor 50 euro plus 1000 euro bargarantie afhuren als ik me niet vergis, echte underground pakhuis sfeer) .......

lijkt me trouwens erg leuk, met DJ's en live gigs toch? wil ik zeker wel aan meedoen!

http://www.cafepakhuiswilhelmina.nl/

(btw, central studios zijn volgens mij HUGE man!)

Heb ik al VAAK aan lopen denken (en niet alleen dat..) en idd 't grootste probleem is: lokatie.

Wat willen we?
-overdag?
-'s avonds/'s nachts?
-binnen?
-buiten?
-hoe groot?

Het is vaak ook het probleem met vergunningen (zeker als je 't buiten zou doen) en da's per gemeente verschillend.
Daarbij komt de beveiliging, regelen van PA, podium-zooi, blabla, etc. etc.

Nadeel van buiten: weer, vergunningen en veel meer te regelen.
Nadeel van binnen: beperkte(re) ruimte en openingstijden(?)

Maar goed, bij deze wil ik zeker wel m'n steentje bijdragen en willen we (ook) wel een optreden(tje)
regelen (duur 1-... uur).

Laat maar weten! Zou gaaf zijn als 't door zou gaan! :okdan:

Central-studios ziet er goed uit!

update: fabrique ziet er gaver uit! (als ik de goeie heb..)

Het probleem is wel het verschillende aantal stijlen.....van blip blip zweef zweef tot gabber en industrial.....wie houdt nou van al die stijlen tegelijk?

Ook dat.. Zou dan moeten/kunnen kijken voor meerdere ruimtes/podia.

Of verschillende thema-dagen/avonden/uren :eureka:

Leuk idee! :)

Origineel geplaatst door Zoidsity
Heb ik al VAAK aan lopen denken (en niet alleen dat..) en idd 't grootste probleem is: lokatie.

Wat willen we?
-overdag?
-'s avonds/'s nachts?
-binnen?
-buiten?
-hoe groot?

Dat zijn inderdaad belangrijke vragen. En zoveel verschillende leden, zoveel verschillende wensen. Als het een succes moet worden, dan zullen uiteindelijk 1 of 2 leden de organisatie moeten coordineren en bepaalde beslissingen nemen en/of knopen doorhakken, anders krijg je hier een eindeloze discussie.

Ik zou zeggen: een avond en nachtprogramma, in een lokatie zoals Olaf voorstelt. (Niet al te groot beginnen.) Met optredens en DJ's. En er zal dus een entree-geld betaald moeten worden om een beetje lokatie te kunnen bekostigen. Tenzij je een tent vindt die tevreden is met de bier-omzet (drinken wij hier met zijn allen alleen maar bier??)

:dj: :biertje: :peukie: :mega:

Vooral knopen doorhakken en zaken regelen ja.

Zou leuk zijn. ;)

Origineel geplaatst door bikkel
Het probleem is wel het verschillende aantal stijlen.....van blip blip zweef zweef tot gabber en industrial.....wie houdt nou van al die stijlen tegelijk?

Dat zie ik niet als een probleem maar lijkt me eerder veel beter, hoor je ook nog eens iets anders dan alleen je eigen hokie en misschien ontdek je wel iets totaal nieuws.

Zeer gaaf idee...
Wil wel vrijwilliger zijn, moet ik eerst weten welke functies er nog vrij zijn (maar dat zijn er genoeg denk ik zo ;) )
Verder bied ik me ook aan als DJ (trance)

Miy main question: komen er ook wijven/meiden/mokkels/vrouwen/babes/chickies/chica's?
Anders krijg ik zo'n onbehaagelijk Gay-party gevoel, als er geen meiden/vrouwen rondlopen (jullie begrijpen me wel ;) )

Verder kun je beter een poll houden omtrent de avond/overdag/binnen/buiten-vragen... Dat het een goed idee is lijkt me vrij duidelijk 8)

Idee is er cool ja,

Misschien is het een idee voor de mods om een subforum er bij te maken voor meetings/festivals. Waarin alleen mods een thread kunnen starten en daar dan alle polls (ik neem aan dat er eventueel meerdere pols moeten komen voor lokatie/optredens/tijdstip.

Misschien is het ook wel leuk om niet leden ook uit te nodigen maar dat is wel lastiger met organiseren etc. Maar danheb je ook wat vrouwen op het feest :eureka:

Technolive-act van Planet Unknown a.k.a. ProtoHuman, Sly Dog en Relaxzomaniaq staat ook ter uwer beschikking!:biertje: (set van 45 minuten)

Back