[Focusrite] Focusrite...

Origineel geplaatst door Gitaarwerk
...en nog een kleine half 19" ding dat voor 300 euro's te verkijgen is wat schijnbaar beter is dan de joemeek, focusrite enzo...

ik zal eens kijken of ik er nog wat over kan vinden. Ik ben de naam vergeten :(

Wedden dat dat over de RNC gaat?

Origineel geplaatst door lo-fi

Wedden dat dat over de RNC gaat?
jah.. die bedoel ik :)

Origineel geplaatst door nick nova
Is een behringer tube composer waardeloos in vergelijking met zo'n compounder?

ik heb zelf een tube composer en die vinnik prima....heb em nooit met een compounder ge-A/B'ed maar focusrite is toch wel een klasse hoger dan behringer..maar ook een prijsklasse....

tis dus maar net wat je budget is en wat je zoekt..

mijn composer ruist niet, de buizen doen hun werk goed, en van verkleuring heb ik ook nog niet veel gehoord...maar zal wel aan mij liggen ;)

ik heb em gekocht op aanraden van een duitse kennis die me het onderstaande mailde...ik zocht gewoon een hardware compressor/limiter om snel ff wat stuff door te jassen, en de buizen zijn leuk omdat je dat voor een geluidskaart kan jassen om de in- en uitgaande signalen wat op te warmen...bakkie kost ook eigenlijk geen kont....en I-F is een grote fan van de behringer composer-sound ;)

"Yes, i think so but thats only my opinion! The last years i used to sell
all my Behringer-Hardware. And these days i only want to try out the tube
series. So i bought these two pieces (Ultragain,Composer) for an experiment.
Only to hear with my own ears for myself if the Tube series is for me.
Because nobody own these pieces.

Now they are in my rack in i want to use it in the future for all kind of
stuff.
Because they are really good!

Normaly i use TLAudio Hardware wich is in the upper class of
Audiohardware"

Olaf

hehe.. maybe.. die composers, (en ultrafex) zijn niet superslecht ofzow.. maar ik heb 1x die buizenbak gehoord en vond het toch idd een groot vercschil met een focusrite...

wat jij zegt ja.. :)

FMR

FMR

Enne ... wat betreft die FMR's.. helemaal niet verkeerd, het bekijken en beluisteren zeker waard. Als je toch al 500-600 Euro uit wilt trekken voor een compressor, dan kan die Really Nice Compressor voor 250 Euro misschien wel een heel leuk alternatief zijn.

Info op www.fmraudio.com of via mijzelf (pb/email).

Re: FMR

Re: FMR

Origineel geplaatst door CraZ

Info op www.fmraudio.com of via mijzelf (pb/email).
ik wil opzich nog wel meer info erover... moet toch een neiwue aanschaffen binnenkort.. komen die dingen ook uit in 19" uitvoering?

pfff wat voor compressor is nu het beste (buizen)? voor ongeveer 500 euro's want nu zie ik door de bomen het bos niet meer mensen

groetjes dennis

De compounder heeft zo'n bass enhancer, die na compressie het laag terug gestalte geeft. Dit lijkt me al een heel goede reden om voor deze bak te gaan (in vergelijking met andere). Op hun site staat een demootje. Ben er wel van onder de indruk.

Compounder

Compounder

Als je er een koopt, check dan even of alles werkt.

ik heb hem rechtstreeks bij Total Audio gekocht omdat ik iemand ken die daar werkt :maffia:

De 1e ging na 5 minuten weer uit. dood. :(
Bij de 2e werkte de compressor niet. een dove zou zeggen hij werkte, alle lampjes brandde gewoon maar het effect was
er niet. De 3e werkt nu als een trein. 8) Ben zeer tevreden over deze unit. De penta en mixmaster zijn overigens ook
niet verkeerd

Hmmm ... dus jij ben nu ook aan het Focusriten? Good. is het nou de compounder of de voice master? heb je ook met de saturator gewerkt van de VM of de Huge van de Compounder?

Verder leuke site dit--> Het is precies wat ik zocht. :halleluja

Groet Silent Silver Studio

PS Mocht je nog een: jp8080/ NS10 of genelec 1030 zien let me now! Ik betaal rauwe centen, maar dat weet je.

Laatst gewijzigd:
Back