JohnnyBusca
rocket scientist
Deze quote hoort eigenlijk in de thread: "Uitspraken waardoor JohnnyBusca met het hoofd tegen de muur gaat bonken..."Origineel geplaatst door Blinx
Als ik het geld had gehad.....
Wat irriteer ik me aan die uitspraken...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Deze quote hoort eigenlijk in de thread: "Uitspraken waardoor JohnnyBusca met het hoofd tegen de muur gaat bonken..."Origineel geplaatst door Blinx
Als ik het geld had gehad.....
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
"Uitspraken waardoor JohnnyBusca met het hoofd tegen de muur gaat bonken..."
Origineel geplaatst door de BANK
Saldo niet toereikend
Origineel geplaatst door Koningin Beatrix
Het Duch Synth Forum is het mieterste forum waar ik lid van ben!

Origineel geplaatst door DJ41
Yawgmoth:
Al de leeftijden zijn hier vertegenwoordigd; sommigen van ons hebben vorig jaar nog bij Sinterklaas op schoot gezeten; anderen schrijven alsof ze hun leven van discussie in de bejaardensOOs beleven.

)

Origineel geplaatst door EDP
ik zit elk jaar bij hem op schoot..
lekker zacht..
Origineel geplaatst door DJ41
"lekker" hard? Moehahaahhaah
)Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik wacht ook... Maar net als met vrouwen... Ik heb geduld, maar als het te lang duurt ga ik naar een ander...
Wat mij betreft mag je er zo nog 1880 posten hoorOrigineel geplaatst door JohnnyBusca
Deze quote hoort eigenlijk in de thread: "Uitspraken waardoor JohnnyBusca met het hoofd tegen de muur gaat bonken..."
Wat irriteer ik me aan die uitspraken...

Origineel geplaatst door fuse
Jouw probleem is dat je denkt dat we zo goed zijn om iemand te helpen die met 'geleende' progjes werkt.
Zoek het lekker zelf uit. Of koop het gewoon en krijg de handleidingen en support erbij. Daar heb je dan tenminste nog wat aan.
We zijn gekke Henkie niet.
Origineel geplaatst door Fokov
Jezelf quoten is in feite gewoon herhalen. Dus ja... Ehm. Verder heb ik geen herhaling of quote...
Die hebben we toch elke dag ?Origineel geplaatst door Tron
Dit vind ik de uitspraak van de dag =0)