"Uitspraak van de dag"

Origineel geplaatst door Blinx
Als ik het geld had gehad.....
Deze quote hoort eigenlijk in de thread: "Uitspraken waardoor JohnnyBusca met het hoofd tegen de muur gaat bonken..."

Wat irriteer ik me aan die uitspraken...

Origineel geplaatst door JohnnyBusca

"Uitspraken waardoor JohnnyBusca met het hoofd tegen de muur gaat bonken..."

:stupid :stupid :stupid :stupid

Maar je moet je natuurlijk wel in die mensen kunnen inleven als hun bank zegt:

Origineel geplaatst door de BANK

Saldo niet toereikend

Yawgmoth:

Al de leeftijden zijn hier vertegenwoordigd; sommigen van ons hebben vorig jaar nog bij Sinterklaas op schoot gezeten; anderen schrijven alsof ze hun leven van discussie in de bejaardensOOs beleven.

Origineel geplaatst door DJ41
Yawgmoth:

Al de leeftijden zijn hier vertegenwoordigd; sommigen van ons hebben vorig jaar nog bij Sinterklaas op schoot gezeten; anderen schrijven alsof ze hun leven van discussie in de bejaardensOOs beleven.

ik zit elk jaar bij hem op schoot..
lekker zacht..

ouwe viespeuk is et

toffe thread , goe gelachen al...

-"don't use fruityloops too long, it can seriously damage your interest in making music" ;)

-reactie op een demo: "ja..mm....het is niet slecht ze...allez het is goed in zijn genre hè.....( en denktof zegt:maar het genre trekt op niks:D )

-iemand die bekend staat voor na-apen van hedendaagse hits en zo ook een hit probeert te scoren en soms al eens is gelukt in zijn opzet dus:

iemand: " hee zeg, maar je plaat dat trekt toch wel veel op ..... ze! "

die producer met nog altijd hetzelfde zelfvertrouwen:" ja zeg, beter dat het op iet trekt, dan dat het op niks een trekt è ?" ;)

groeten P.

(een beetje off topic, want het zijn niet echt dingen die hier al gezegd zijn, maar nu wel hè!!! ):D

en in de categorie inkoppertjes over sinterklaas:

Origineel geplaatst door EDP

ik zit elk jaar bij hem op schoot..
lekker zacht..

vreemd als ik op zijn schoot zit is t lekker hard

Zmoke:

"Wel jammer dat ik m'n nickname hier niet meer kan veranderen, anders zou ik nu ook voor iets synthetisch gaan...of (net als Sycorax) iets heelalachtigs (wat een raar woord als je dat zo ziet staan)."

Origineel geplaatst door DJ41
"lekker" hard? Moehahaahhaah

ff voor de duidelijkheid. Ook ik ben géén homo.

Check this, van de chat net met PjotrG over verkoop praatjes voor een Yammy PSR4600:

"Steven Birch - Keyboard player for world famous band "Haizorrr" said "I love this thing man. Never in my life did I get the feeling that an instrument was as stable as me" *steven birch died from a cocaine overdose in july. in memory of steven.*

Ik wacht ook... Maar net als met vrouwen... Ik heb geduld, maar als het te lang duurt ga ik naar een ander...

Briljant!

Deze quote hoort eigenlijk in de thread: "Uitspraken waardoor JohnnyBusca met het hoofd tegen de muur gaat bonken..."

Wat irriteer ik me aan die uitspraken...
Wat mij betreft mag je er zo nog 1880 posten hoor :biertje:

Ik heb er weer eentje:

in de thread Zoek producerend iemand voor wat hulp

Origineel geplaatst door fuse
Jouw probleem is dat je denkt dat we zo goed zijn om iemand te helpen die met 'geleende' progjes werkt.

Zoek het lekker zelf uit. Of koop het gewoon en krijg de handleidingen en support erbij. Daar heb je dan tenminste nog wat aan.

We zijn gekke Henkie niet.

Jezelf quoten is in feite gewoon herhalen. Dus ja... Ehm. Verder heb ik geen herhaling of quote...

Back