Iemand enige info over Oakenfold's studio ?

BelgianGuru

Ingeburgerd
Ik zoek nu al hele tijd achter info over paul oakenfold zijn gear/studio, maar ik vind helemaal niets .. heeft de man dan geen eigen studio ? Kan ik me moeilijk voorstellen ! Heeft iemand soms een interessant artikel over hoe hij werkt ? Niet zo zeer zijn gear ofzo, maar hoe hij 'werkt' ... begrijp je ? :)

Cheers

Laatst gewijzigd:
Re: Iemand enige info over Oakenfold's studio ?

Origineel geplaatst door BelgianGuru
Ik zoek nu al hele tijd achter info over paul oakenfold zijn gear/studio, maar ik vind helemaal niets .. heeft de man dan geen eigen studio ? Kan ik me moeilijk voorstellen ! Heeft iemand soms een interessant artikel over hoe hij werkt ? Niet zo zeer zijn gear ofzo, maar hoe hij 'werkt' ... begrijp je ? :)

Cheers

Er staat een artikeltje op de Roland site,zal ie btw.ook wel flink voor betaald zijn.;) Ik weet dat Oakenfold veel doet in externe studios,heb ook weleens gekeken wat ie zoal gebruikt. Ga er maar vanuit dat het toch vrij veel voor de hand liggende spullen zijn,dan men altijd denkt. Ik zou er zeker weleens een kijkje willen nemen. Er stond trouwens ergens iets op het internet over de studio waar bunkka werd opgenomen. Er staan genoeg interviews op het net,ff zoeken.

Klein Artikeltje;

http://www.roland.co.uk/power_online/PAULO.htm

MASSIVE

Re: Iemand enige info over Oakenfold's studio ?

Origineel geplaatst door BelgianGuru

Cheers

zoals veel bekende DJ's werkt oakenfold volgens mij met een producer.......en die heeft vast wel een soort van schets-setupje staan maar volgens mij gaan ze meestal een grote pro studio in en maken daar de tracks

Back