Poly Evolver versus Sunsyn

MSDOS

Ouwe rot
Als ik naar de specs kijk dan hebben ze wel veel overeenkomsten, hetzij de bediening dan. Of zie ik dit verkeerd? Ik zit al een tijdje te denken om een Evolver te kopen en die dan later uitbreiden met de Poly Evolver, want ik zou graag een analoge polysynth willen. Maar dan heb ik nog maar 5 stemmen en om dan door te gaan voor nog een Poly Evolver (9 stemmig) kom je ook in de prijsklasse van de Sunsyn 8 stemmig.

Wat is jullie mening daarover?

als je toch in die prijsklasse kijkt komen Andromeda en Omega 4/6/8 wel in aanmerking. niet?

Matrixxx heeft een mks-80 +pg80 te koop voor ongeveer de prijs van een poly-evolver
Lijkt me geen moeilijke keuze

Voorlopig koop ik even niets, ga gewoon lekker door met sparen. Ik heb hier en daar gehoord dat Dave met iets nieuws bezig is!

Bericht door een moderator:
Als het je niet boeit, reageer dan niet.

Ik vind dat er te weinig over Poly Evolvers geluld wordt.

Geile en bretsige bakken.

watr zal die poly evolver dan wel niet gaan kosten ?
(rond de 3000 euro????????????,)

De 19" versie (is er trouwens een andere??) staat al ff bij Feedback in 't krantje voor 1499,-

lichtelijk offtopic: Vind het wel apart dat je bij de Sunsyn uitkomt; toch een redelijk onbekende bak in de zin van hype e.d.
Er zijn al diverse threads hier aangemaakt in een poging te weten te komen wat mensen nu van die sunsyn vinden.

In principe zou je zeggen dat niet bijster veel mensen een sunsyn hebben.. dat is dus in jouw voordeel als je een eigen geluid zoekt voor je songs!

Back