electro trek AynM

hahaha...erug vet vooral die samples, lekkere beat, leuke effecten over zijn stem....muziek om te dansen en te sjansen

haha leuk liedje

mag nog wel wat meer variatie hebben IMO

Akai Yamaha Nord Motu... eh wat is daar de achterliggende gedachte van?

leuk! Zou die vocal alleen wat varieren; gaat nu gewoon een beetje het hele nummer door. Lekker bassgeluid (zelf geprogrammeerd en zo ja waarop?). Verder leuke muziek om op te dansen. :okdan:

leuk gedaan, zou zelf de mannelijke samples weglaten, en meer variatie in de beats gooien!

vooral zo doorgaan!:dubbel:

Bedankt voor de reacties. De achterliggende gedachte van akai yamaha nord motu, niet veel t zijn aparaten die ik hier heb staan en ik wilde een een stem met electro achtig karakter. eigenlijk een beetje afgekeken van -waldorf fashionist-. de bass is gemaakt op mijn micromod square en sine osc, met een sine lfo over de pw, dan adsr, eq mid, 2 class lp filters en een filterbank achter elkaar, amplifier. thats it stuur pb voor de patch zou ik zo zeggen.

Ik ga aan de slag met jullie adviezen :)

Klinkt best grappig dit.
Vocals zijn een beetje cheesy misschien, maar kan op zich wel.
Ze zitten er wel vaak in ook...

Mijn grootste punt van kritiek is eigenlijk de beat, die mag van mij wel wat meer rollen,
is een beetje iets te houterig vind ik. En misschien nog een lead-achtig-geluidje erbij?

Succes!

Dit vind ik wel ok klinken hoor.
Mannelijke stem komt wel n beetje duits over (akhai, mootoe) richting kraftwerk of zo, heeft wel wat aparts.
Vrouwelijke stem vind ik toch mooier.

Voor mij persoonlijk mag er ook wel wat meer afwisseling in qua ritme en structuur.
Is wel erg dansbaar!

Keep it up zou ik zeggen.

Klinkt lekker!

Lichtelijk duister! (I know, slechte woorspeling...)

Ik zou bij het stuk waar de mainlead wegvalt (rond 1:17) het wel lekker vinden als er een digitaal klinkende ride op de maat mee zou lopen.

Ook zou ik het wat vetter vinden als er, wanneer de stilte na het juist besproken stuk invalt en de brug naar het stuk komt waar de mainlead weer in komt (rond 1:26) een schel geluid met behoorlijk wat delay en eventueel een beetje reverb.

En rond 1:45 zou die eerder genoemde 'ride' weer mogen terug komen om de opbouw wat consistenter te laten klinken. Wel moet deze er dan weer uit rond de verandering van de mainlead partij (rond 2:10)

Ook mag hier de eerder genoemde hoge / schelle atmosfeer screech weer ter inleiding van dit stuk te horen zijn.

De ondefinieerbare ruis / gesis / gekraak op het einde vind ik erg vet! Complimenten!

Mzzl, Symen

Back