quasimidi bestaat dat nog???

maarten

Stamgast
jojojo...wie o wie kan mij vertellen of het bedrijf Quasimidi nog bestaat??!!

ik ben me een beetje aan t orienteren voor wat nieuwe apparaatjes en kwam een paar (dacht ik) vette drumbakken van ''Quasimidi'' tegen. Het probleem is dat ik echter nergens een website ofzo van die gasten kan vinden. op Quasimidi.com (wat de website zou moeten zijn) staat alleen onzin.:confused:

wie o wie kan mij een puntje :eureka: geven in het donker??

greetz maarten

mmm zo'n idee had ik al een beetje.....maare sinds wanneer dan??? en waar kan ik info vinden over deze apparaatjes???

Over een quasimidi polymorph kan ik je een hele hoop vertellen. Er is hier op het forum ergens een thread waar ik het ding al behoorlijk uitgelegd heb en er staat een review van me op www.gearjunkies.com.
De polymorph is trouwens geen drumbak maar een 4 voudig multitimbrale synth met 4 outs en veel knoppen. De rest van de details lees je maar op de site, zie link ;).

Maussites over de polymorph

-C-

Een paar medewerkers van Quasimidi zitten nu in Radikal Technologies, bekend (naja, bekend) van de control surface en van de Spectralis. Dat laatste apparaat is een heel mooi dingetje, bij de weg; hard horen knallen op de Messe, en de uitvinder is er helemaal gek van. Echt hart voor z'n vak.

Back