Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt mij dat wavetable synthese wel redelijk commercieel uitgebouwd is na de Wave en betaalbaarder te verkrijgen is, al dan niet in plug-in vorm.
Origineel geplaatst door synthmann
dan neem je een willekeurige wavetable synth er pleur je er een sherman filterbank achter of gooi je het signaal door een analoge synth. of denk ik nu te makkelijk?
zo'n Oberheim 8 voice of een 8 stemmige Ob-X lijkt me pas echt een rete monster synth met een unieke gritty sound.

dan neem je een willekeurige wavetable synth er pleur je er een sherman filterbank achter of gooi je het signaal door een analoge synth. of denk ik nu te makkelijk?
zo'n Oberheim 8 voice of een 8 stemmige Ob-X lijkt me pas echt een rete monster synth met een unieke gritty sound.

een vcs3 heeft m.i. een veel uniekere sound en daardoor een grotere schaarsheidswaarde. en als het argument is dat de Wave gewoon een grote dikke vette veel knopjes bak is dan vind ik persoonlijk zo'n Oberheim 8 voice, met 8 SEM modules dus, in het vet uitziende wit met zwart een veel gavere bak. met een sound die denk ik moeilijker na te doen is als een wavetable sound.