Matrix 12

als ervaringsdeskundige sluit ik me hier geheel bij aan ....
Zou echt zonde zijn van je humeur.

Origineel geplaatst door mono-poly
Alleen zou ik hem nooit kopen van die 2e persoon.
Beschouw dit is als een tip of hint.

Ja men moet vooral niet nadenken :stupid

Hij antwoord zelfs op het forum niet op normale vragen -click-
En dit is wel een beetje dubbelzinnig maar
Mijn tip is niet onterecht want zoals wij nederlanders wel is zeggen
"Joost mag het weten"

8o)

Laatst gewijzigd:
Ik vroeg me ook af wat hij kostte dus heb ik vorige week gemaild. Kreeg als antwoord dat er twee maal een bod stond van E 2.500,- maar dat hij graag wilde weten wat ik ervoor over had. Misschien ben ik heel naief, maar ik begrijp soms niet waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan over de prijzen van vintage gear. Mij Music House lijken ze het ook al bijna niet te willen zeggen, maar dat is een ander verhaal.

Het lijkt me overigens inderdaad een ultieme synth, maar voor dat geld koop ik denk ik liever een Andromeda en dan hou ik nog over voor een weekendje stappen (waarmee ik niet direct wil zeggen, dat de Matrix 12 het niet waard is).

Welke problemen hebben jullie ondervonden dan?
Ik heb zelf een ARP sequencer via hem gekocht en dat ding is zo goed als nieuw en het ging allemaal prima.

Bericht door een moderator:
Heren, we hebben al eens eerder besproken dat het niet de bedoeling is om een soort van 'zwarte lijst' of iets dergelijks op te stellen betreffende verkopers.

Hoewel dit geval misschien een duidelijk geval lijkt te zijn, zitten er altijd minimaal twee kanten aan het verhaal.
Zonder hoor en wederhoor onstaan er gauw misverstanden. Echter, mét hoor en wederhoor krijg je al snel een heel vervelende sfeer op dit forum. Vandaar dat we daar geen plaats voor willen bieden.
Ik reken op julie begrip.

Back on topic: valt er verder nog iets over de Oberheims te melden?

lijkt me een aardige vent, de verkoper. Hier wat foto's van zijn matrix:

Attachments

• matrix-11.jpg
    matrix-11.jpg
    26,3 KB · Bekeken: 103
:)

Attachments

• matrix-12.jpg
    matrix-12.jpg
    27,6 KB · Bekeken: 103
Oberheim Matrix-12

Oberheim Matrix-12

Beste ,

Ik heb 2 biedingen gekregen voor de Matrix-12 voor 2500 EURO. Ik ben in onderhandeling
met één van deze personen. Zeer duidelijk,niks vaag,....

Ivm de opmerkingen : Zo zie je maar, je kan niet voor iedereen goed doen,...
Ik heb veel leuke deal's gedaan, sommige minder,tja,...Misschien ontmoeten we
elkaar nog wel eens op een meeting, dan kunnen we elkaar echt leren kennen,...

Dit zal sowieso een van de laatste synth's zijn die ik verkoop, dus ik hoop hiermee
niemand tegen te krijgen, het is en blijft een leuke hobby,toch,...

mvg,
SL

PS:
----
Bedankt voor de opmerking van de ARP Sequencer.

Origineel geplaatst door Synth-Lecture
Ik heb 2 biedingen gekregen voor de Matrix-12 voor 2500 EURO. Ik ben in onderhandeling
met één van deze personen. Zeer duidelijk,niks vaag,....

Beste SL,

Ik heb ook nooit beweerd dat ik jouw antwoord vaag vond. Het punt is alleen dat er in de advertenties op het forum een richtprijs genoemd moet worden en dat heb je niet gedaan, ook niet op verzoek. Het nut van een richt- of vraagprijs is denk ik dat er geen overbodige vragen gesteld hoeven te worden en dat iemand in 1 keer kan zien of het zin heeft te reageren op de advertentie.

Verder bedoelde ik uiteraard niets persoonlijks hoor, met mijn reactie. Ik ken je niet dus kan niets positiefs of negatiefs over zaken met jou doen vertellen. En de Matrix 12 blijft een mooie machine waarvan ik me kan voorstellen dat er 2.500,- voor wordt geboden - niets vreemds mee dus.

Hoop dus niet dat ik je te veel tegen me in het harnas heb gejaagd!

Groetjes,

Erwin :mega:

M-12

M-12

Nee hoor, geen probleem :)

De richtprijs is bij deze ingevuld.

Reden van niet invullen = Gewoon niet meer naar advertentie gekeken.

mvg,
SL

Origineel geplaatst door Hooihuis
Ik vroeg me ook af wat hij kostte dus heb ik vorige week gemaild. Kreeg als antwoord dat er twee maal een bod stond van E 2.500,- maar dat hij graag wilde weten wat ik ervoor over had. Misschien ben ik heel naief, maar ik begrijp soms niet waarom er zo geheimzinnig wordt gedaan over de prijzen van vintage gear. Mij Music House lijken ze het ook al bijna niet te willen zeggen, maar dat is een ander verhaal.

Het lijkt me overigens inderdaad een ultieme synth, maar voor dat geld koop ik denk ik liever een Andromeda en dan hou ik nog over voor een weekendje stappen (waarmee ik niet direct wil zeggen, dat de Matrix 12 het niet waard is).

Het enige wat hij wil is de prijs opdrijven, je uitspelen tegen virtuele kopers, ik kreeg precies dezelfde mail van hem vorige week en vandaag wederom onder een ander e-mailadres, ik wilde even mijn eerste vermoedens bevestigd hebben, hij heeft helemaal geen bod van € 2500 als ie dat zou hebben dan zou hij hem wel verkopen, ik kon hem er vandaag nog voor kopen, dus wat nou bod ?
Richtprijs, dan weer vaste prijs, dan weer vanaf prijs, dan weer ruilen, dan weer bieden..... vaaaaaaaaaaag :erm:

Matrix 12 is een toffe bak ik heb er één gehad, heb nog altijd spijt dat ik hem verkocht heb voor fl 3500,- in 2001

M-12

M-12

Beste,

Ik speel helemaal niemand tegen elkaar uit.

Ik heb een bod van 2500 EURO, en ik wacht tot deze persoon langskomt om de
synth op te halen.

mvg,
SL

M-12

M-12

Het is simpel, de eerste persoon die langskomt en me 2500 EURO geeft,
is de gelukkige eigenaar van deze M-12.

Niks uitspelen, niks spelletjes,...Heel simpel en duidelijk.

mvg,
SL

Back