Films die nodig gemaakt moeten worden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Imipolex

switchboard operator
1: NEUROMANCER door Chris Cunningham of Ridley Scott ofzo, met muziek van Aphex Twin...

2: BARBAPAPA THE MOVIE door Spielberg met muziek van AIR

3: 'EL CHE' het leven van CHE GUEVARA door Oliver Stone, Johnny Depp als CHE!

Wie volgt?

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Een goede remake van Dune door Peter Jackson.

:halleluja

Hitchhiker's guide to the universe geregisseerd door Terry Gilliam
De eerste wet van de magie, geregisseerd door Peter Jackson (die man krijgt het nog druk)
En natuurlijk een discworld film.:mega:

Neuromancer ben ik het 100% mee eens.
Ik heb het boek en het blijft boeiend. Mede omdat er behoorlijk wat verhaallijnen in zitten en heel veel details denk ik dat het ook een draak wordt om te verfilmen.

-C-

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
Hitchhiker's guide to the universe geregisseerd door Terry Gilliam
Helaas een andere regisseur, maar 't ziet er naar uit dat 'ie wel komt... http://www.imdb.com/title/tt0371724/

En natuurlijk een discworld film.:mega:
Wordt wel lastig; het spel moest al verschillende boeken combineren, dus hoe wil je dat opknappen zonder een rits sequels? (en het aantal Rincewind-liefhebbers is minstens zo groot als het aantal Weatherwax-liefhebbers ;) ) Ook zijn de woordgrapjes heel lastig te vertalen, en vooral erg Brits, dus het verkopen gaat misschien niet zo makkelijk...

Wat ik wel eens wil zien zijn films met goede IDM in de soundtrack. Ik denk dat de Matrix 2 dan wel wat meer cult geweest zou zijn.

Tja, waar vallen nog films van te maken? Computerspelletjes? Hebben we al (en helaas een waardeloze Mario-film; waarom vroegen ze Ron Jeremy nou niet?). Metroid en Doom zitten er schijnbaar ook nog als verfilming aan te komen.

Neuromancer zijn toch eigenlijk 3 delen, en volgens Gibson (zie ook de inleiding van Count Zero) zou hij 't niet geschreven hebben als hij wist hoe een computer daadwerkelijk werkte - ik denk dat je dan een nodeloos romantische (TRON / Hackers / Wargames)-voorstelling krijgt van hoe computers in de toekomst werken, en daar zijn we al mee doodgegooid; fancy geanimeerde schermpjes met ACCESS GRANTED en dergelijke bullshit, daar trapt niemand meer in :)

(eigenlijk stiekem toch wel jammer)

'satan the lone' is een anagram van 'hot anal teens'

je bent verdoemd.
trouwens ik vond het boek niet zoveel aan. Slechte dialogen.

De hoofdrolspeler 'Ong-Bak' in een remake van een Bruce Lee film.

Trouwens een cyberpunk MMORPG maken gebaseerd op Code 46 zou ook niet gek zijn.

Or Jack Nickelson en George Carlin in een film waar twee bejaarde mannen elkaar het leven zuur maken.

Matt Damon en Leonardo di Caprio in The Game 2

En een keiharde film over drugsverslaafden waarin het zo goor wordt dat het niet meer leuk is en dan muziek van NiN en Marilyn Manson geregiseerd door jonge engelse regisseur.

eehm,

'ATTACK ON AMERICA'

denk dat zelfs Ollie Stone hier een zware kluif aan zal hebben.
Zal ook nog wel enige decennia duren voor een acteur Bush wil spelen.

Misschien ietwat offtopic, maar ik heb gister dit artikel gelezen over een film die de laatste dagen van adolf hitler in zijn bunker weergeeft. De trailer was nogal pittig.

-C-

een bio-pic over het leven van L. Ron Hubbard, de 'stichter' van Scientology, naar het boek 'Bare-faced messiah' van russel miller; je blijft lachen, een soort slapstick James Bond-SF film... maar dat zullen die malloten wel nooit toelaten...

alles wat nog niet verfilmd is van Philip K. Dick, 'UBIK' door Cronenberg!

Origineel geplaatst door fuse

En een keiharde film over drugsverslaafden waarin het zo goor wordt dat het niet meer leuk is en dan muziek van NiN en Marilyn Manson geregiseerd door jonge engelse regisseur.

'Requiem for a dream' komt al aardig in de richting.. Op de muziek na dan..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back