Films die nodig gemaakt moeten worden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja hij is oud en verlaten maar dit vind ik:

Alle Storm boeken mogen vefilmd worden.
Adaptation to screen : Clive Barker & David Croonenberg
Director : Peter Jackson

the wheel of time van robbert jordan, dan doe ik t geluid wel :p

Tja ik zeg maar niks, maar Cassidey mag binnenkort weer eens een nieuwe film gaan maken, hmmm hmmm!!!

202186.jpg

Een Star Trek film die verder gaat met de tijdlijn waar ze gebleven waren, met een selectie van de beste cast van TNG, DS9, VOY... alleen geen Data meer =(
Lekkere fanboy wens :D ...jammer dat die laatste 2 ST films minder waren.

Or Jack Nickelson en George Carlin in een film waar twee bejaarde mannen elkaar het leven zuur maken.

of een film over het leven van george carlin R.I.P. hij was geniaal :halleluja

Imagica van Clive Barker (de man van Hellraiser (1).)

Imagica van Clive Barker (de man van Hellraiser (1).)

Een van mijn lievelingsboeken, daar mogen ze inderdaad wel eens een film van maken. Zal nog niet meevallen denk ik zo :D

Een van mijn lievelingsboeken, daar mogen ze inderdaad wel eens een film van maken. Zal nog niet meevallen denk ik zo :D

Aah, nog eentje die hem gelezen heeft. Vet boek he? Ongelofelijk wat een fantasie die man heeft.

Mickey Mouse' Castle Vania :D door Dreamworks.
Jayce and the Wheeled Warriors :halleluja LionsGate

Laatst gewijzigd:
Ik wil wel een serie over illegale downloaders in de bak.

:mega:

Een Nederland met alleen maar bejaarde mensen op straat want de (meeste) van een jongere generatie zit opgesloten in grote kampen.
Doordat de jongere (sterke) mensen er niet zijn hebben de bejaarden veel problemen met overleven en zijn alle supermarkten leeg van het plunderen.
De jonge mensen die niet vast zitten moeten de kampen bewaken en dat zijn er zoveel dat er totale anarchie heerst in de grote steden.

Deze serie gaat over de moordende, kanibalistische bejaarden in de grote steden die als enige vrij zijn in Nederland en elkaar moeten opeten om te overleven.
De bewakers hebben het ook erg zwaar want soms komen de bejaarden langs de kampen om de bewakers te overvallen.

Het kan ook zo uitpakken dat iedereen echt stopt met de wet breken en er geen verandering is op maatschappelijk vlak.

;)

Imajica is een erg bizar en tof boek inderdaad :)

Mij lijkt een *GOEDE* verfilming van een boek van Greg Egan (Diaspora) of Neal Stephenson (The Diamond Age of - maar dan wel door Peter Jackson :D The Baroque Cycle) wel cool!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back