fuse
Gepokt en gemazeld
Misschien net te erg, maar de laatste tijd zijn er zat nieuwe mensen die weinig of niet de tijd nemen om oude posts door te struinen en meteen maar los gaan vragen.
(daartegen zijn er ook zat mensen die dat wél doen)
Vreemd genoeg heeft het vaak iets met leeftijd te maken trouwens lijkt het wel. Misschien de jeugdige onstuimigheid die er bij de ouderen door de maatschappij al langzaam is uitgezogen. Ok, ik dwaal af. (leeftijd?)
Maar is het een ID om voor de n00bs een FAQ forum te maken met veel gestelde vragen. Met een aantal wijze antwoorden van de postings.
-wat voor synth moet ik kopen om ..... te maken
-wat voor een computert moet ik kopen
-wat voor een mixert moet ik kopen
etc.
s'goed? snie'goed?
(daartegen zijn er ook zat mensen die dat wél doen)
Vreemd genoeg heeft het vaak iets met leeftijd te maken trouwens lijkt het wel. Misschien de jeugdige onstuimigheid die er bij de ouderen door de maatschappij al langzaam is uitgezogen. Ok, ik dwaal af. (leeftijd?)
Maar is het een ID om voor de n00bs een FAQ forum te maken met veel gestelde vragen. Met een aantal wijze antwoorden van de postings.
-wat voor synth moet ik kopen om ..... te maken
-wat voor een computert moet ik kopen
-wat voor een mixert moet ik kopen
etc.
s'goed? snie'goed?
, zodat andere mensen daar nog op kunnen reageren. Na een maand sluit je de thread en maakt er 1 grote nette samenvatting van die kan dienen als FAQ. Idee?
verwachten dat we hun direct de ultieme tip geven waarna ze hit na hit scoren