Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bobaphat
???? Ik kende dit nummer al, volgens mij heb ik hem een keer ergens gehoord,,, heb je deze mischien met gregor gemaakt???
Lekker nummertje hoor, goeie vibe.
Persoonlijk vind ik dat de hihats beter kunnen. Er zit een crash op de tel, dit maakt de beat wat stug. Die 909 hihat zou ik mischien een ander sampeltje voor zoeken. MAar goeie track man, word up
Origineel geplaatst door bobaphat
???? Ik kende dit nummer al, volgens mij heb ik hem een keer ergens gehoord,,, heb je deze mischien met gregor gemaakt???
Lekker nummertje hoor, goeie vibe.
Persoonlijk vind ik dat de hihats beter kunnen. Er zit een crash op de tel, dit maakt de beat wat stug. Die 909 hihat zou ik mischien een ander sampeltje voor zoeken. MAar goeie track man, word up
Origineel geplaatst door AOR
die kick vind ik echt niets die ik in het begin, echte reason kick.
De track raakt me sowieso niet echt, al vind ik die bliepjes wel erg leuk klinken. Ik zou die lage korte strings er wat vaker uithalen. Zeker aan het einde, die wordt saai. Er mag van mij ook wel wat reverb over die samle heen, hji stopt wel erg abrupt. Idee is wel cool, maar vind de sample een klein beetje irritant worden na verloop van tijd.
Dit klinkt allemaal een beetje negatief, maar ik probeer het te inderbouwen. Enigszins smaakgericht.