Na een aantal jaar toch op eerste idee uitkomen...grappig..

MysticEarth

freak??
Enkele jaren heb ik mij hier uitgebreid laten voorlichten over hoe te beginnen met hardware synths e.d.
Die jaren zijn inmiddels verstreken en heb het in tussentijd veel met softsynths gedaan... wat worden die tegenwoordig goed btw... maar de drang naar "knoppen en toetsen voelen" werd toch wel groot. Dus ga ik vanavond m'n eerste aankoop doen voor hardware setup: masterkeyboard :D

Het is toch de CS6X geworden.. Heb veel goeie reacties hierover gelezen en ben toch van mening dat ik hier nog flink mee uit de voeten kan, ook vanwege de 19 realtime controllers. Zo niet, dan kan ik em nog áltijd verkopen (wat natuurlijk niet de instelling is bij deze aankoop).

Graag zou ik diegene die mij destijds hebben geholpen alsnog willen bedanken voor alle reacties, hulp en adviezen! allemaal TOPPIE! (https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=5425)

Ga vanavond halen bij Tonika en lekker freaken.
Toch leuk... dat je na 2 jaar eigenlijk bij het eerste idee uitkomt (CS6X als masterkeyboard).

:D Veel freak-plezier toegewenst!!

Re: Na een aantal jaar toch op eerste idee uitkomen...grappig..

Origineel geplaatst door MysticEarth

Toch leuk... dat je na 2 jaar eigenlijk bij het eerste idee uitkomt (CS6X als masterkeyboard).

en je krijgt ook nog eens gratis een te gekke synth bij je masterkeyboard ...... :D

Re: Re: Na een aantal jaar toch op eerste idee uitkomen...grappig..

Re: Re: Na een aantal jaar toch op eerste idee uitkomen...grappig..

Origineel geplaatst door RpW
en je krijgt ook nog eens gratis een te gekke synth bij je masterkeyboard ...... :D

Ook dat nog :D:D Vanacht en vanochtend mee gespeelt, lekker lekker lekker! Ga er veel plezier aan beleven

Back