• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

rm1x voor 325,--

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

the red eye

Ouwe rot
Mijn yamaha rm1x mag de deur uit.

Ik wil er 325 euro voor vangen, of een ruil tegen een yamaha rs7000 (met bijbetaling van mijn kant uiteraard).

Ik heb ook nog een yamaha a3000v2 sampler te koop met 64 mb en interne hd voor 350 euro.

De rm1x en de a3000 v2 mogen in een koop weg voor 650 euro; dan heb je een heel aardig setje!!!

Inclusief alle manuals.

ik doe nog es 64 mb ram bij de a3000 v2. Dan zit ie helemaal vol!

Dus nu een a3000 v2 sampler met 128 mb ram en een interne hd van 2 gb.

For those who don't know; Dit is echt een super sampler, met een prettige interface en veeel mogelijkheden. En het is géén kopie van de sampler in de rs7000; hij kan veel meer. Meer edit mogelijkheden, flexibelere efx, meer sample geheugen.

Nog steeds voor 325 euro!

a3000 + rm1x voor 625,-- euro.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back