• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg vc-10 vocoder

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

theputney

Stamgast
Verkoop mijn Korg Vc-10 vocoder, in vrij goede staat, is natuurlijk wel meer dan 20 jaar oud, klein deukje in de voorkant, maar is echt miniem.
Heel goede toetsenactie, geen ruisende knoppen...kan verstuurd worden of opgehaald in Gent, Belgie.
Richtprijs : 600 Euro. Leuke en vrij zeldzame bak.

nog even voor de volledigheid, micro niet bijgeleverd maar kan geen probleem zijn.

Korg VC-10 Vocoder

Korg VC-10 Vocoder

Toch weer te koop wegens afgehaakte koper....
Korg vocoder,zelfde bouw als ms10 en 20, Leuke en zeldzame bak....
en ziet er super uit natuurlijk....
In vrij goede staat...... Prijs 650 Euro.
Af te halen in Gent belgie, maar wil hem ook versturen natuurlijk...

Attachments

• vc10.gif
    vc10.gif
    20,9 KB · Bekeken: 64
:Z :Z

ik heb besloten hem nog tot overmorgen bij te houden, daarna vliegt deze analoge mutant onverbiddelijk op ebay.

en net voor ie op ebay vliegt doe ik er wat euros af, 550 Euro, en hij mag weg......
is een meer dan faire prijs voor dit ding.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back