Bedankt voor de complimenten!
Ik heb de track gemaakt met Kontakt, Trilogy, Hypersonic (eindelijk ergens voor gebruikt), Elektrik Piano en een stel fx-plugins. Alles is inderdaad zelf ingespeeld, op de muted trumpet na dan, die is een beetje bewerkt met Melodyne. Ik ben alleen niet helemaal tevreden met het distorted Rhodes gedeelte in het midden, dat mist nog een beetje structuur naar mijn idee.
Ik vraag me alleen af of de mix wel helemaal ok is...De track is zonder monitors gemaakt...
Maar goed, nu is het een kwestie van duimen. Het is namelijk voor een scène in een grote Hollywood productie, dus dat zou onwijs te gek zijn als 't ze de track willen.
Wat betreft 't Beastie Boys geluid. Toen ik hun track voor de eerste keer hoorde vond ik 't ook niet echt een typische rauwe Beastie Boys sound hebben, maar ik tot nu toe krijg ik 't idee dat weinig mensen de track kennen.
Ik ga de track sowieso nog wat verder uitwerken, er een wat meer op zich zelf staand nummertje van maken met wat extra elementen. Misschien inderdaad met een leuke zangeres erbij...