[Trance/Prog.] Wat een verbroken relatie allemaal kan doen!!

tim

Ouwe rot
Oke heb weer een trackje af twee dagen dag en nacht eraan gewerkt (ik heb geen leven :D). Ben heeeel
benieuwed wat men hier van vindt. Zit nog een beetje in twijfel over het vocal sampeltje.. Voor de rest ben ik er erg tevreden mee..

Gebruikte gear:

alles wat ik heb!

http://home.planet.nl/~aroosen/Naamloos.mp3

:doei:

Ik vind 't gewoon mooi! Lekker nummer, luistert lekker weg.

Puntje van kritiek is alleen dat ik bass mis. Klinkt ruim en helder de track verder, maar ik zou meer 'punch' in (zowiezo) de kick proppen. Klinkt een beetje 'iel' zo. Iets erbij als van "loudness" op een HiFi-set. Sjnap?

Vocal mag van mij erin blijven!

:biertje:

Origineel geplaatst door Zoidsity
Ik vind 't gewoon mooi! Lekker nummer, luistert lekker weg.

Puntje van kritiek is alleen dat ik bass mis. Klinkt ruim en helder de track verder, maar ik zou meer 'punch' in (zowiezo) de kick proppen. Klinkt een beetje 'iel' zo. Iets erbij als van "loudness" op een HiFi-set. Sjnap?

Vocal mag van mij erin blijven!

mmm oke meer punch in de kick en de bass wat opschroeven!... verder nog iemand??

mooie plaat, niet zozeer echte dansknaller maar heerlijke dromerige muziek om echt naar te luisteren, dit vind ik zelf echt super.

klinkt lekker weg!

sluit me aan bij bovenstaand commentaar wat betreft punch in beat en foundation.

Nam je relatie zoveel tijd in dat je geen tijd had om 's nachts te produceren? ;)

Groeten

mmm iedereen positief?! zie je ook niet vaak meer!:D mischien moet ik maar ns wat gaan doen met de plaat na wat kleine aanpasingen...

Origineel geplaatst door 6 trak
ik weet niet waarom maar ik vind dit echt een tune voor ter land ter zee en in de lucht... !?
tijdens herhalingsfragmenten met die stem van Shag van Geilder er overheen/onderdoor... :D

mmmmmmm :)

Origineel geplaatst door Talsma
Opzich best een aardige track.. ik zou alleen die "tom" veranderen in een stevige Bassdrum}:|

een tom! zal idd effe wat meer puch aan de kick toevoegen en het 'tom' effect wat minden....

vergeet die indiaan man, geen amarican native, gaat net niet.

Misschien in een rustiger stuk wel maar niet met zoveel, maakt het te druk waardoor de stem in de weg gaat zitten. probeer het bij de 2:20 een paar keer en dan weg.

Verder moet ik aangeven dat je me bij het begin had, rond de 2 min. verlies ik de intresse bij de 2:45 ben ik er weer om vervolgens na een 3:45 te willen zappen naar het eind. kortom vind je track te voorspelbaar

o probeer een wat meer toonhoogte verandering in de bass

Origineel geplaatst door cns
vergeet die indiaan man, geen amarican native, gaat net niet.

Misschien in een rustiger stuk wel maar niet met zoveel, maakt het te druk waardoor de stem in de weg gaat zitten. probeer het bij de 2:20 een paar keer en dan weg.

Verder moet ik aangeven dat je me bij het begin had, rond de 2 min. verlies ik de intresse bij de 2:45 ben ik er weer om vervolgens na een 3:45 te willen zappen naar het eind. kortom vind je track te voorspelbaar

o probeer een wat meer toonhoogte verandering in de bass

Oke thanks voor de tips! heb al een aantal dingen veranderd aan de de trak zal hem binnekort nog een keertje posten als ie 'echt'af is?!

:doei:

Back