Knoppen TR-909

Status
Please reply by conversation.

vanZr

Stamgast
Ik geef het weinig kans, maar probeer het toch maar even...Paar maanden terug een TR-909 gekocht alhier (die nog steeds prima bevalt! :mega: ), waar geen knoppen opzaten. Tenminste, op de tempo-knop en 3 tune knopjes na...Afijn, http://www.technologytransplant.com/ zou bezig zijn met TR-909 knoppen, maar tot op heden niets van vernomen. Aangezien ik lekker ongeduldig ben probeer ik het daarom toch maar even hier..

Heeft iemand toevallig een idee waar je deze knoppen nog zou kunnen krijgen, of heeft iemand toevallig nog een in de sloot gevallen 909 liggen die niet meer te redden is maar waar nog wel mooie knopjes opzitten of...........

Anyway, de strekking lijkt me duidelijk, alle tips, aanbiedingen enz. zijn welkom...Want een 909 is heel fijn, maar een 909 met knoppen zou nog net iets fijner zijn...:W

Origineel geplaatst door mono-poly
dr110 knoppen schijnen ook passend te zijn

Okee...En die zijn wel wat makkelijker te vinden? Ga er in ieder geval even naar zoeken en op letten...Bedankt voor de tip!

Die dr110 zijn wel donkerder dan de 909 knopjes.

lijkt me van de gekken dat je mooie 110's gaat slopen om een 909 te redden.... 110's zijn ook lieve machientjes!

Re: Knoppen TR-909

Origineel geplaatst door vanZr
Ik geef het weinig kans, maar probeer het toch maar even...Paar maanden terug een TR-909 gekocht alhier (die nog steeds prima bevalt! :mega: ), waar geen knoppen opzaten.

Een 909 zonder knoppen? Niets meer aan doen, is zeldzaam dus geld waard ;)

Maar zonder gekheid, hoe kunnen die knoppen nu ontbreken !? Ik zou er niet tegenkunnen als mijn toekomstige 909 geen of niet-originele knoppen heeft.

Origineel geplaatst door Arv
lijkt me van de gekken dat je mooie 110's gaat slopen om een 909 te redden.... 110's zijn ook lieve machientjes!
Klinkt bijna hetzelfde als sh-101s gaan slopen omdat daar in het sequencer gedeelte dezelfde knopjes zitten als bij een tb-303. :)

Origineel geplaatst door OnAcid
Je kunt ook 8 Roland SBX-80's kopen. :D

Daar komen die 3 knoppen vanaf...
Haha, okee :D

Maar die zijn dus wel hetzelfde als de echte knoppen? Tenminste, zo zien ze er wel uit..

Maargoed, 8 van die krengen zal wel een dure grap worden... Bij de elektronica boer kan ik ook vast wel knopjes krijgen die erop passen, maar ik heb toch het liefst de 'echte'...:)

Re: Re: Knoppen TR-909

Re: Re: Knoppen TR-909

Origineel geplaatst door sten
Een 909 zonder knoppen? Niets meer aan doen, is zeldzaam dus geld waard ;)

Maar zonder gekheid, hoe kunnen die knoppen nu ontbreken !? Ik zou er niet tegenkunnen als mijn toekomstige 909 geen of niet-originele knoppen heeft.

Misschien heeft 'iemand de knoppen van de 909 voor een DR-110 gebruikt? :D

Anyway, nou ik de 909 heb overgenomen van vanZr, ben IK dus op zoek naar knopjes! Mooi moment om deze draad nieuw leven in te blazen!! :okdan:

Origineel geplaatst door sander
Zijn ze uitverkocht bij Roland dan? Bel of mail ze ff.

Life can be so easy, sometimes! Nog niet eens geprobeerd... weet niet of ze dat soort parts nog hebben, lijkt me sterk, maar 't is een mailtje waard natuurlijk! Thanks... :)

To be continued...

Origineel geplaatst door sander
Zijn ze uitverkocht bij Roland dan? Bel of mail ze ff.

Dat hebben enkele vorige eigenaren al geprobeerd! ;)

Over heel de wereld zijn die knoppen niet meer te krijgen. Enige hoop is technotransplant.com of iemand anders die knoppen kan (na)maken.

Origineel geplaatst door OnAcid
Dat hebben enkele vorige eigenaren al geprobeerd! ;)

Over heel de wereld zijn die knoppen niet meer te krijgen. Enige hoop is technotransplant.com of iemand anders die knoppen kan (na)maken.

Daar lijkt het inderdaad wel op ja...

It's true. Ik had dit probleem ook, een paar jaar geleden (!). Ik heb uiteindelijk andere knoppen gebruikt. Werkt, maar is niet orgineel. Who cares anyway...

mmmm die site www.technologytransplant.com lekker wazig:confused:

zie daar wat dingen staan waar ze een jaar geleden mee bezig waren maar verder kun je er helemaal niks...niet eens een email sturen of zo. wie dit zijn of hoe je ze moeten benaderen wordt mij niet duidelijk..

Status
Please reply by conversation.
Back