Tech house: Consumer - Shampoo

Gebruik er ook eens conditioner bij; dan zit 't wat beter.. :D

(sub-Baslijntje dus)

Ja, bass mis ik ook, en ik vind m eentonig.
Effecten vind ik wel leuk erdoorheen.

Is ook niet mijn stijl muziek, dus neem mijn commentaar met n potje zout svp.

Groetjes

Beetje lekkere oude techo altijd lekker
Een bassine zou het echt stukken op fleuren.

De vrouwvriendelijke techno vind ik dit, moet je bij de vrouwvriendelijke techno dj michel de hEy zijn. Dat akkoord van die piano of wat et ook is mag wel wat meer reverb of een andere effect hebben, kick wat meer laag en misschien dat ik het dan nog leuk ga vinden. Trouwens ride cymbal????

Ik ben er nog niet uit: is een associatie met Michel De Hey een belediging? Wat de rides betreft: ik ben nog maar een paar maanden clean van die cymbalen. Ik probeer normaal een meer housey sound te maken waarbij rides niet echt een must zijn. Dit nummer ging nog voor ik het wist meer de technotoer op (mijn vorige liefde). Ik overwoog wel een paar crash cymbals op de eerste kick ...

Ik begrijp niet waarom de kick meer bas nodig heeft volgens jou. Nu klinkt hij toch al redelijk door? Vraag maar eens aan mijn buren.

In elk geval bedankt voor het luisteren!

klinkt goed!!

Bassline vind ik cool, lekker stuwend.
Synthline zou iets meer reverb op kunnen om het wat smeuiger te maken.

Vergeleken worden met M de Hey is zekers geen belediging trouwens, alleen die draait en maakt naar mijn idee wel wat hardere techno. Zaterdag nog horen draaien en dat was een loeiharde set!

lekker nummer dus...

btw zo'n nummer als dit moet je eigenlijk in een club horen om goed te kunnen beoordelen vind ik.

Consumer, dat van michel de hey is niet negatief bedoeld, alleen dat hij het wel zal draaien! Weet niet of hij inmiddels een label heeft maar zou het zeer zeker gaan proberen daar!

michel de hey een loeiharde set, :dubbel: je bent toch niet serieus hé?

Je bent dus ook bij decibel geweest, nou michel de hey hard nou niet echt, ik weet niet wat jij gewent bent, maar waarschijnlijk nooit de 4acideyesonly feestjes meegemaakt?!

Maar goed ieder zijn eigen oren gelukkig, ben 2 keer gaan kijken in de "techno"tent, op het moment dat Michel aan het draaien was, maar nee kon mij niet bekoren. Mis het rauwe in zijn mixen ala jay denham, surgeon, dave.

Ik denk dat het tijd wordt voor michel om gewoon weer lekker te gaan doen hoe hij begonnen was toen vondt ik hem top go back to Mac de Hey!

Origineel geplaatst door cns
*knip* Weet niet of hij inmiddels een label heeft maar zou het zeer zeker gaan proberen daar!

*knip*

al een jaar of 12 :D

Lekker begin vooral die geluidjes maar vind het geheel nog wel wat leeg klinken, misschien iid nog een funkie bassline er bij. Dat geluidje wat er bij 0.58 in komt klinkt goed maar verveeld wel na een tijdje.

Voor de rest oke nummer ook al is het niet mijn style.

Ik vind de track vrouwelijk en zomers, echt knap werk! Ik begrijp inderdaad ook niet wat het mist aan bas. Maar ik denk dat het best tot zijn recht komt in een zaal. Toch wel één van de betere dingen die ik gehoord heb deze week, misschien 't beste.

Ja, 't beste.

Back