is het wat?

Ik ben hier meer gecharmeerd van dan je vorige maar dat wist je al :)
Ik hoor dat je een beetje de jazzy kant op wilt maar denk dat je dan i.p.v. wat losse flarden van het orgeltje beter wat echte melodielijnen kan spelen of evt. met een Electrisch piano'tje.
Van mij mag je er dus mee doorgaan !

ik weet niet precies hoe en of waarom maar ik vind ut wel wat hebben, die drums klinken lekker en dat trompetje met reverb erdoor, ik zou ermee doorgaan!

Ja, leuk mee verder gaan! Een baslijntje van een orgel met wat overdrive erbij, etc. Nice drumz!
jazz.gif

ok dan. kheb een kleine update gedaan. die pad wat veranderd en een melodietje erbij gevonden.
de link is hetzelfde als hierboven. morgen werk ik verder.

ok kheb de een vrij grootte update. de drums zijn dikker.
kheb een soort van synthsolo en ook nog een heel arrangement. tklinkt meer als een soort
van jam...link is hetzelfde. kzou eigelijk alleen nog wat meer trompet samples moeten hebben
om hier daar zo wat trompet solos nog te steken.

Mja, al beter. Ik vind de drums alleen wat te abrupt in komen. Zou ik wat suptieler gedaan hebben.
Maar wie ben ik..

Het begin is veelbelovend maar dan de drums die er na een halve minuut bij komen rammen, vind ik niet zo geslaagd. Ook het synthlijntje in de midde vinnik ni zow goew..
Erg goede basslijn! en vette kick. Mooie percussie opt einde!
Doe die drum weg en die synth komt er beter door denkik. Misschien int algemeen wat softer/ jazzy'er maken? Gebruik ns een paar rides en cymbalen enzo!
Maar is goed! behalve de typische isniezot-drums. Niet slecht bedoelt hoor, maar ze beuken er altijd uit en klinken daar wat de 'proper, clean' voor.. Just my thought.

Dus ja.. ik zou er mee verder doen. 8)

Nice, behalve de drums, die zou ik zelf echt anders hebben gedaan, ze klinken veel te "Statisch", te strak, mogen echt wat losser en andere snare misschien deze is een beetje dof, Syntlijntje vind ik goed, grappig getweak. Ik zou er verder mee gaan. succes dus!

Superintro, erg gave sfeer (doet met een beetje denken aan de sferen van Cafe Del Mar), mooie sound, met name de shaker geeft echt het beetje up-tempo lounge gevoel.
Maar dan die drums.... ik sluit me aan bij de meesten dat ie echt te hard is, en eigenlijk zou ik die er helemaal uit laten, en meer iets zoeken in de wat meer funk/jazz beats, kijken of je een wat meer lounge sfeer kunt bereiken, of juist iets meer dance ala St. Germain?

Er zitten erg leuke elementen in, vooral het synth leadje vind ik cool gedaan. Inderdaad jammer van de drums die een beetje onsamenhangend in de mix liggen en er qua geluid niet echt bijpassen. Pak een wat jazzier drumkitje en gooi er wat meer swing in zou ik zeggen. Ik denk overigens dat sommige geluiden net iets te ver staan. Maar goed, ik zou er mee verder gaan.:)

ok kheb nog een update gedaan. kheb de drums wat beter in de mix proberen te krijgen.
tis een jazz drumkit en er zit ook al swing op. maar ik heb weinige bruikbare jazzkits.
ze stonden inderdaad wel wat hard. kheb ze wat lo-fi-er doen klinken en de synth ook wat minder helder.
de link is hetzelfde. alleen nog wat variatie in de percussie...denk ik.

ik vind het een spannend intro, alleen daarna vind ik het een bijeengeraapte soundwall van samples die naar mijn mening niet zo goed bij de stijl passen.

maar het heeft wel weer het eigen isniezot sfeertje, en dat is toch wel weer knap
ik denk dat ik er gewoon nog niet klaar voor ben :)

ik vind de intro vet! en die drums die er dan bij komen leuk, maar die gaan dan te lang door, misschien wat meer afwisseling daarin? maar zeker leuk om af te maken,

dit kan nog wat moois worden

Back