Love Parade 2002

Blinx

Totally addicted to bass
Zijn er op dit forum mensen die naar love parade gaan dit jaar???

Ik dus wel!! :okdan: kga dit jaar voor het eerst (had vorige jaren ook al gewild maar was te steeds te laat:stupid ) maar zij er mensen die nog goede tips hebben kwa afterpartyz, uitgaansplaatsen in berlijn etc etc?? Kheb wel al wat gevonden op loveparade.tk en de officele site, maar mischien zijn er nog brutere plaatsen 2B

MadMax is toch Techno & Hardcore? (zekerz wel bruut stylez)

tips:
Twee jaar geleden hebben wij daar onze afterparty in de Columbiahallen gevierd. Techno en Electro, vet! En anders natuurlijk Tresor! Veel plezier, ik doe rustig aan dit jaar....

wordt dit jaar de derde keer!
vorig was er een onwijs vet feest genaamd fantasia.
Awakenings in het kwadraat ook kwa lokatie.....een aanrader!

newsflits:
ditmaal geen fantasia maar LOVE BASE 2002 @ Kulturbrauerei
(kulturbrauerei is een oude bierbrouwerij complex wat bestaat uit 9 fabriekjes) www.lovebase2002.de

Laatst gewijzigd:
je moet als je aankomt een love parade krantje zien te bemachtiggen bij een cigare boer of zo daar staan alle feesten van een vrijdag t/m een donderdag in ik ben toen op een feest geweest 4 jaar terug stonden allemaal yamaha bakken om mee te spelen was wel grappig don't ask me where.

groetjes dennis

Waarschijnlijk ga ik naar Galactika vete line upz maar dat love base lijkt met ook wel wat

galaktika lijkt mij zo'n massaal sporthal feest zoals je ze hier ook hebt...wil je wat bijzonders ga dan naar de kulturbrauerei!.
Wil je vette techno horen ga dan, zoals ik, naar love airport (ofzoiets) een house party op een vliegveld! 3 floors met zwembad!!.....

Laatst gewijzigd:
lovepark van de Tresor is natuurlijk heel ok, mits dat dit jaar wordt georganiseerd...

misschien dat het illustere e-werk open gaat voor de loveparade...als dat in de oude locatie is, zeker checken...is een onvergeetelijke ervaring want is een oude elektriciteits fabriek..

en als je echt iets berlijns / duits wil meemaken moet je absoluut checken of de WMF iets organiseerd of dat Dj International Gigolo, het label van dj hell, weer wat organiseerd. dat is een waar festijn, wat je in nederland never nooit niet zult meemaken...

suicide club (als ze wat organiseren) en casion berlijn zijn toppers. wat ik zou mijden zijn de grote hallen. lijkt bruut, maar is over het algemeen voor de touristen en de mensen van buiten berlijn. probeer de kleine dingen op te zoeken en de ware berlin spirit te vinden. de mensen zijn er relaxed en de feestjes super ok....

en ik kan het weten want ik heb in berlijn gewoond...zo.....

Love parade was super vet!!!!!!!

Love parade was super vet!!!!!!!

Ondanks dat er dit jaar "maar" 800.000 man was (waar ik niks van gemerkt heb, overal waar je keek waren mensen) , was het echt super vet.

Ik zal vanavond of morgen nog wel ff wat foto's uploaden!

Ow ja ook nog een antwoord op de draadjes van "waar haal jij je inspiratie vandaan":
!!loveparade!!!

ik las iets over meer dan 400 mensen die in het ziekenhuis moesten worden opgenomen...jezus, wat een boel zelf-destructie...ook op 800.000 mensen vind ik het veel

Niks gezien van afgevoerde mensen ofzo.....

ook alvast ff een fototje

Attachments

• im001441.jpg
    im001441.jpg
    16,1 KB · Bekeken: 166
Hier nog een van een hardcore kar

Attachments

• im001451.jpg
    im001451.jpg
    17,8 KB · Bekeken: 168
Iemand ook nog de Hate Parade gecheckt, was die vet?

hate parade is dat net zo iets als f*ck parade en de andere niet officiele of minder bekende uitvoering van de loveparade.

Love parade was heftig!
Het scheen minder druk geweest te zijn dit jaar maar de sfeer was er niet minder om... Gewoon meemaken dus en 2 dagen feesten zodat je 's maandags weer lekker zin hebt om te slapen op je werk!
Volgend jaar weer --> Mazl

Origineel geplaatst door thebman
Love parade was heftig!
Het scheen minder druk geweest te zijn dit jaar maar de sfeer was er niet minder om... Gewoon meemaken dus en 2 dagen feesten zodat je 's maandags weer lekker zin hebt om te slapen op je werk!
Volgend jaar weer --> Mazl

naar welk feest ben je zaterdagavond geweest?
ik vond persoonlijk de loveparade tegenvallen!
de feesten er omheen waren wel weer zeer vet!
zaterdagavond naar Love Airport geweest
1 van de weinige echte technofeest in berlijn m.o.a. oliver lieb, umek, dj rush en meer!... wat een vette lokaties hebben ze daar toch in berlijn!..... het was in een mega hangar! indrukwekkend..en het geluid: knoeihard echt overal ging de kick dwars door je heen....en er werd echt stevig gedraaid....

Back