[Oberheim] Matrix6(r) iemand ervaring?

ha Dennis,
ja ik natuurlijk! heb een matrix6 gehad, een matrix6r en een paar keer een matrix1000.
hangt een beetje van de prijs af natuurlijk, maar de 1000 is d ebeste keuze (of een 6 met toetsenbord). weinig of geen verschil in klank (geen) en de 1000 heeft 1000 presets en 200 ram. jammer, pas nog 1 verkocht.
betaal niet meer dan 300 euro voor de 6r! (tenzij je hem van mij koopt natuurlijk!)
groeten, Leo

ik ken er 1 kopen voor 300 een 6r ff babbelen en eind van de maand rond maken ik dacht dat een 6 2 keer een 1000 is.
maar klinkt het trouwens een beetje?

groetjes dennis

nou ik heb de eigenaar gezegd dat hij hem eind van de maand ken toe sturen ik zie wel wat het is heb nog geen oberheim ff kijken hoe en wat dus en trouwens 300 euro gaat ie kosten ex verzenden. dus ben best benieuwd en hij ken een split doen en een 1000 geloof ik niet?. download sounddiver al van iemand nu hanndig voor editten.

groetjes dennis

ik heb ook nog een goede editor liggen voor de matrix. hij klinkt heel goed, is echt een leuke synth. split zou kunnen, maar die liggen bij ons al in het vriesvak.
voor 300 moet je hem zo weer kwijt kunnen, als je het niks vindt. hoop wel dat er 6 goede voice chips inzitten.

Hij kan of een split doen (2x mono), of je kunt hem stereo gebruiken. De 1000 kan alleen 1x mono.

Leo vertelde me dat de voice chips in de 6r een stuk zeldzamer zijn dan die van de 6 en de 1000 alleen (speciale wide-body versie, was het niet?).

ja dat 2 keer mono klopt ik dacht dat de 1000 1 mono uit had als ik goed geinformeerd ben zo ver ik weet is die 6r in topzustand zeg maar ;-). en ik heb net sounddiver gehad van een kennis van me ken ik meteen me mks50 en sixtrack ook makkelijk mee editten

Het is op zich wel een nette prijs als ie verder helemaal goed is, misschien dat ik hem wel wil als jij hem niet koopt.

Sound is echt te gek! Heb zelf 2 matrix 1000's (dus twaalf stemmen polyfoon) en met Sounddiver van Emagic is editen echt geweldig. Hou er rekening mee dat als je een hardware editor koopt je niet de controle hebt over de modulatie-matrix (niet onbelangrijk!).

Back