VST/Direct x plugins

Status
Please reply by conversation.

cream

Ouwe rot
Als er iemand veel vst-plugins op een cd kan zetten zou ik hem (of haar) dankbaar zijn.
Wil er natuurlijk ook wat voor geven.

ja ik ken die site en ja ik ben legaal bezig maar ik wil gewoon wat plugins op een cd hebben zonder al die moeite te doen. Ik ben lui en heb niet altijd de beschikking over internet.

Ik kan je redenatie niet volgen.

Stel, ik zet een cdtje voor je in elkaar met allemaal gratis pluggies, dan heb jij straks pak hem beet 100 pluggies op een cd staan waarvan je niet weet wat ze doen.

Dan moet je die stuk voor stuk gaan installeren en uitproberen zonder dat je weet of het wat is.
Dat klinkt als heel veel werk. Als je echt zo lui bent als je zegt is deze oplossing geen goede.

Je kan beter dan op die site van daarnet kijken naar pluggies die je interessant vind en die dan downloaden.
(en zelf eventueel op een cd'tje zetten als je thuis geen internet hebt)

Luiheid helpt je niet echt door het leven heen, doe er wat aan! ;)

Tegenwoordig wordt het vanzelfsprekend genomen dat je internet hebt maar stel dat je dat niet hebt dan is het toch handig als iemand anders het voor je kan regelen waar je dan ook voor betaald. (Zo'n rare vraag vind ik dit niet..)

Jezus wat een moraalridders hier zeg...Gooi er maar een slot op want dit is blijkbaar not-done..

Heb geen 1 plugin op cd staan en ik ga verhuizen en mn computer doet raar. Nou dit is de reden.
Ga me hier verder niet verantwoorden, vooral niet omdat dit gewoon een legale kwestie is.
Als iemand dit voor me zou willen doen hoor ik het wel.

Status
Please reply by conversation.
Back