Nou, als je er om smeekt dan wil ik wel even wat moeite doen...
Het zou trouwens, denk ik, een hoop helpen als je een directe link zou hebben i.p.v. via Acidplanet; als niet-lid kan ik je nummers nu niet downloaden en moet ik via zo'n irritante pop-up luisteren, waar ik eigenlijk een hekel aan heb. Bovendien heb ik de indruk dat de geluidskwaliteit op Acidplanet matig is. Of horen je tracks zo ruizig te zijn? In ieder geval is het nu niet echt mogelijk iets over de opnamekwaliteit te zeggen. Je krijgt ook meer reacties als je telkens één nummer post, i.p.v. meerdere tegelijk. De meesten (ook ik) hebben meestal niet zo'n zin zoveel tegelijk te luisteren en te becommentariseren (want: waar te beginnen?). Zeker met zulke lange nummers is het nu nogal een lange zit...
Maar goed, de tracks!
Lost: tsja, uhm, ambient? Ik weet niet of ik veel mis, maar ik vind er niet zo veel aan, eerlijk gezegd (duidelijk geen fan van ambient

). Wel leuke effectachtige geluiden trouwens. Ofwel: ik vind het idee wel aardig, maar niet voldoende als basis voor een nummer van ruim 6 minuten.
Shets: wel héél erg lang. Op zich een goede track: goede geluiden, niet main-stream (ben ik altijd vóór), loopt goed door, creatieve drums (drum 'n bass?).

Maar ja, 9:58?! Weet je zeker dat je niet een hoop kunt schrappen?
Big house: weer zo lang! Heb ik een bepaalde stroming gemist of ben ik te ongeduldig? In ieder geval vind ik het geen verkeerde variant op hardtrance (of zo'n soort genre). Het klinkt net een beetje 'anders', wat het wel interessant maakt. Alleen zit er wel erg weinig ontwikkeling in het nummer: één stuk dat in en uit fade, soms een laagje minder, soms wat meer, terwijl de drums constant doordreunen. En dat ruim 7 min. lang. Knippen of variëren, zou ik zeggen, en liefst allebei wat mij betreft...
Waar heb je deze tracks mee gemaakt trouwens?