sander
_
hee JohnnyBusca, coole setup, heb je ergens een live set online staan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Wel zijn er stukjes video. Zdra ze in digitale vorm zijn krijg je het te horen. 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Opnamens zijn mislukt..![]()
Onze studio is zo ongeveer onze live setup. <snip>.... Aciiiiiiid... <snap>

Origineel geplaatst door CraZ
In de toekomst.. tja... een zo compact mogelijke setup, waarbij zoveel mogelijk dingen op een vaste manier aangesloten worden.
Het voordeel van deze studio setup is dat je live niet voor verrassingen staat. Je weet waar wat zit en kunt dus snel dingen doen.. Verder kun je nummers die je in het verleden gemaakt hebt, en gepost hebt hier, live reproduceren. Dat is ook erg relax. Niet eerst een Logic sequence met veel moeite overzetten naar een MMT8 of een MPC2000xl.. Nee, gewoon rammen en gaan!![]()
wel.
Freak, freak, freak!!!!Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Wacht eventjes...........
Zoals ik al eerder gepost heb, wordt elke verandering in onze muziek live manueel door CraZ of mij getriggerd. Verder hebben we de 808 en de 707 in write mode staan. Alle wijzigingen die daar optreden worden live in geklopt. Dus als je het clapje van de 707 hoort veranderen dan wordt dat live in geprogrammeerd! Dus absoluut niet op start drukken en achterover leunen... Verder de 303s natuurlijk. Die moet je echt met de hand op een bepaalde sequence zetten die bij het nummer hoort. Al met al een hoop gedoe.. Maar wel lachen.
p.s. Het is ook leuk om 1 303 een sequence te laten spelen met een pattern lengte van 6 steps... Alleen moet je dan wel zorgen dat je een pattern met een lengte van 2 steps achter de hand hebt om hem weer in het begin van de maat te laten lopen voor de volgende nummers..Freak, freak, freak!!!!

Origineel geplaatst door OnAcid
Ik moet er niet aan denken....Stress![]()
Origineel geplaatst door sander
hoe zou jij het dan doen?

Reverb (mono in en stereo uit) op verkeerde patch zodat ie twee effecten heeft en dus alleen op de linkerkant terug komt.
Noem het maar op....
Dat is op dat moment super kut, maar het geeft ook een kik!