Waar kan je een mixer laten nakijken?

Thoraval

Ouwe rot
Waar kan je een mixer laten nakijken?
Ik ben zelf niet zoon techneut en vraag me af of als ik een 2de hands mixer koop hem ergens kan laten nakijiken zodat die winkel/dat bedrijf de garantie kan geven dat het ding overal goed werkt.

Omgeving Amsterdam het liefst maar daarbuiten kan ook!

tnx

ps: er zal vast wel een mooi duur woord voor zijn of niet?

Welk merk denk je aan? Niet elke service dienst mag bijv aan een Soundcraft sleutelen.

een mackie 24-8
hij stond hier of op marktplaats aangeboden maar ik wil voordat ik hem koop hem laten nakijken
zodat ik zeker weet dat ik geen troep koop...

Er zijn muziekwinkels en P.A. bedrijven met een technische dienst

Maar.....

Je kunt 'm toch gewoon gaan gebruiken, en pas geld uitgeven als je zeker weet dat er iets kapot is?? :confused:

Voor zo'n checkbeurt ben je snel 50 - 100 euro kwijt. Beetje zonde als er niks mee aan de hand is.

Je kunt zelf toch ook checken of íe in orde is??

jah dat is misschien een beter plan :)
tnx

maar kan je ook een voorbeeld geven van zoon bedrijf?

Volgens mij zit de officiele Mackie repair in Duitsland als ik Great Muffin mag geloven.

Denk dat je iemand mee moet nemen met verstand van zaken bij die tafel voor je 'm koopt. Tenminste ik proef uit jouw posting dat je maar weinig ervaring hebt met mixers of zie ik dat verkeert?

eventueel kan ik aan een telefoonnummer komen van iemand in den haag die voor z'n beroep mengpanelen nakijkt... zal je toch idd wel aardig wat gaan kosten, vooral alstie open moet (dan ben je rustig een dagdeel bezig)
als je'm zowiezo niet open wilt hebben maar gewoon wil checken kun je het beste zelf alle kanalen 1 voor 1 afgaan met een portable cdplayer ofzo.... alle knoppen en faders ff proberen en kijken of het kraakt of klikt. op zich merk je dan vanzelf oftie in redelijke staat is.

succes ermee!

dank voor de vele reacties, maar ik bedacht me het volgende
als ik een 2de hands mixer koop en alles lijkt goed te werken en ik laat hem pas nakijken als ik een half jaar later iets bemerk, dan draai ik in mijn eentje op voor de kosten die ik maak wil ik de mixer weer laten maken. Als ik het doe voordat ik de mixer daadwerkelijk koop is de verkoper helemaal of iig deels verantwoordelijk voor de kosten, of dan kan ik hem daarvoor verantwoordelijk houden. Als hij beweert dat de mixer perfect is en we laten hem nakijken is toch beter dan dat ik er na een half jaar achter kom dat kanaal 13 toch teveel ruis of weet ik veel wat heft...

of niet?

Als je garanties wil moet je niet 2e hands van particulier kopen.

Back