Zo'n zware trailerstem

Het is volgens mij echt Amerikaans zo een voice over bij trailers kan
me niet herinneren dat ze dit in Nederland ook doen...

okee....jij kijkt niet veel tv he...

op de commercieëlen hoor je aan de lopende band voice overs als Edo Peters (RTL Boulevard, deed de Bauers, Adams Family enz), eddy Keur (cash&Carlo, veel commercials) en zo zijn er nog een hele hoop. Sowieso ligt het meeste voiceover werk in rtv-commercials. Maar ook voor trailers zoals nu de Dominee.

Trouwens wie dit wel misschien goed kan doen is Arend Langenberg , heb een paar jaar dossier
muziek gemaakt voor Peter R. de Vries en hij verzorgde de voiceover ,Arend Langenberg
heeft ook een vrij zware stem..

Origineel geplaatst door Digimod
Trouwens wie dit wel misschien goed kan doen is Arend Langenberg , heb een paar jaar dossier
muziek gemaakt voor Peter R. de Vries en hij verzorgde de voiceover ,Arend Langenberg
heeft ook een vrij zware stem..

Is dat niet die gast die ook nieuwslezer is op de radio?

Origineel geplaatst door hansbakker

op de commercieëlen hoor je aan de lopende band voice overs als Edo Peters (RTL Boulevard, deed de Bauers, Adams Family enz), eddy Keur (cash&Carlo, veel commercials) en zo zijn er nog een hele hoop. Sowieso ligt het meeste voiceover werk in rtv-commercials. Maar ook voor trailers zoals nu de Dominee.

dat zijn allemaal van die piep stemmetjes...

Origineel geplaatst door hansbakker

Maar dat zijn iele stemmen,zijn toch niet van die dikke door wisky en teeraanslag verkrachte stembanden.
Er is er wel 1 in nederland die dat zou kunnen,en mischien ook gedaan heeft,die gast van candelight.
Weet zijn naam alleen niet meer.

Wat betreft de "de Dominee Trailer ".hoop dat de Film beter is dan de
Trailer, wat is die slecht zeg...

Origineel geplaatst door trash
Maar dat zijn iele stemmen,zijn toch niet van die dikke door wisky en teeraanslag verkrachte stembanden.
Er is er wel 1 in nederland die dat zou kunnen,en mischien ook gedaan heeft,die gast van candelight.

Dacht , Jan van Veen

Origineel geplaatst door Christov
ik vond de film persoonlijk best aardig, maar ik heb de trailer dan nogniet gezien :D

je film smaak is nogal breed , een Stanley Kubrick's Clockwork Orange avatar en
een nederlandse film aardig vinden..;)

Die Sensation voice overs komen volgens mij uit Amerika.

Ik heb vorig jaar op een groot schoolfeest moeten draaien waar men ook voice overs in Amerika heeft laten maken. Wel erg stoer hoor.

Don LaFontaine!

De bekendste voice over voor films. Heet ook niet voor nix mr Thunder Throat..

With such nicknames as "The Voice of God", "Thunder Throat" and "King of Trailers", Don LaFontaine is considered the reigning "king of the movie trailer voice-over business". He has become the most sought-after voice in the industry, earning more than $1 million annually. He even had to hire a limousine and driver to get him to the 80+ studio sessions he records every week

Origineel geplaatst door trash

Edo een iele stem? dat dacht ik niet hoor...

check http://www2.hku.nl/~hans4/media/dommelsch.mov deze commercial maar es, Edo heeft de voice-over voor me gedaan...

en een andere "diepe" voice-over is Kenan Raven...
http://www2.hku.nl/~hans4/media/culligan_hans.mov

Origineel geplaatst door Arv
Sorry hoor maar Edo en Kenan halen het bij lange na niet bij Don en Jan..

R

dat kan, maar ik wilde alleen even aangeven dat ik deze twee voice-overs zeker niet iel vond klinken. that's all!

En met een pitchshifter pedaaltje?
Alfred Lagarde was toch 'de stem van Veronica'?

-C-

Back