Trance trackje (niet af)

SteveJ

fruitig lid
Hallo mensen,

Ben vers lid hiero, en denk post maar eens een track van me om wat kritiek te krijgen en veel te leren.. :)
Ik heb geen studio monitor speakers, masteren, afmixen etc. snap ik nog niet helemaal dus t geluid zal wel voor geen kanten kloppen.. 8)
Doe nu ongeveer 3 jaar met fruity werken, 6 jaar daar voor met verschillende Trackers.
Ben nu ook van plan om hardware aan te schaffen.
Maar heb ik wel kwaliteit in mn tracks zitten zodat het de moeite waard is om een hardware synth aan te schaffen?
Iig, hier is de track:

http://members.chello.nl/steve.jansen/Steve J - Memories.mp3

Veel luister plezier... 8~

Owja, is dus met Fruity gemaakt en Vanguard VSTi, V-Station VSTi en wat fx plugs.

Grtz,

Steve

Laatst gewijzigd:
Hey kerel,

Ik vind het best lekker klinken....:)

ik vind hem nog een beetje kaal. Er gebeurd me net iets te weinig

In het arrangement mist ook duidelijke te veel midden geluid... dat is erg jammer want nu is ie erg leeg..:)

En of je hardware kan gebruike...denk het wel hoor. Vaak geeft dat ook weer een extra input in je creativiteit.

succes!:)

gr. Unic

Origineel geplaatst door Unic
Hey kerel,

Ik vind het best lekker klinken....:)

ik vind hem nog een beetje kaal. Er gebeurd me net iets te weinig

In het arrangement mist ook duidelijke te veel midden geluid... dat is erg jammer want nu is ie erg leeg..:)

En of je hardware kan gebruike...denk het wel hoor. Vaak geeft dat ook weer een extra input in je creativiteit.

succes!:)

gr. Unic

Bedankt voor je commentaar, maar hoe bedoel je meer midden geluid?
Gewoon het geheel d.m.v een EQ de mid. freq. wat opschroeven?
En idd, er moet wat meer FX in, mss wat vocals. Maar daar ben ik niet zo goed in.. :)
Dat komt allemaal wel, heb het gevoel hier veel te gaan leren. ;)

ik vind em supervet, helemaal mijn soort dromerige trance, DJ Dazzle compilaties zou dit heel goed bij passen, helemaal te gek, die twee melodien op het eind, werkt super!

nee

niet met eq gaan klooien daarvoor.

maar een extra geluid bijvoorbeeld die in het midden komt....dus:

je hogere accoord lijn een octaaf lager inspelen/programeren...of een ander geluid een octaaf lager erbij plaatsen.

probeer zelf maar eens wat...je hoort dan dat de track wat voller klinkt gelijk.

succes:)

Origineel geplaatst door Unic
nee

niet met eq gaan klooien daarvoor.

maar een extra geluid bijvoorbeeld die in het midden komt....dus:

je hogere accoord lijn een octaaf lager inspelen/programeren...of een ander geluid een octaaf lager erbij plaatsen.

probeer zelf maar eens wat...je hoort dan dat de track wat voller klinkt gelijk.

succes:)

Ok, dat is duidelijk.. Ga ik straks proberen als ik terug ben van mn werk, thx! 8)

Nog veel werk, inderdaad. Nog heel veel werk. (heel veel) (werk) (is het werk waarover ik het heb eh) (is nog vrij veel te doen)

Origineel geplaatst door teh_fuxX0r3d
Nog veel werk, inderdaad. Nog heel veel werk. (heel veel) (werk) (is het werk waarover ik het heb eh) (is nog vrij veel te doen)

En dit allemaal onder de noemer. "WAARDELOZE REACTIES". :confused:

zucht....moeilijk he? om ook ff te zeggen waarom.. want...en ...hoe...etc? :confused:

ik vind dit een hele goeie start!! ik zou eerst beginnen met de basdrum en dan de bas (viel zo raar in voor mijn gehoor) maar het klinkt lekker hoor absoluut, ok het is wat kaal maar ja.....daar kan wat aan gedaan worden.

lekker!

mooie geluiden!

misschien nog iets meer midlaag of bass...

melodie geluidje is echt gaaf! :halleluja

Back