Leon?

ikke

Ouwe rot
Heeft er iemand ervaring met Zero-G's Leon voor Vocaloid? De enige demo die te horen valt, klinkt best goed. Tegenover Lola en Myriam valt de Leon dus zeker te pruimen. :)
Enneh.. Als je die stem nou gebruikt in je producties mag je die dan ook gebruiken in je uiteindelijke releases? (als dat ervan komt ntuulek) Want ik heb hier ergens een samplecd'tje van Zer-G en daar staat iets dergelijks op: 'only for personal-use, non-profit'.... Zou dat nu ook het geval zijn met die computerzangers? Op de website vind ik nix. Misschien dat iemand een VOcaloidje reeds in zn bezit heeft?

Leon: http://www.zero-g.co.uk/media/mp3/LEON_Demo_Check_It_Out.mp3

Dit vindek wel interessant: "The ease with which 'ad libs' can be created, the ability to create lyrics which are half sung, half spoken, and the way in which the voice can be made to sound like an expressive "vocalesque" instrument rather than a human, if so desired. " 8~
-> dus dat vreemd mondharminocaatje in die demo van Leon is met Vocaliod gedaan! :D :verkoght: ??

Re: Leon?

Origineel geplaatst door ikke
Enneh.. Als je die stem nou gebruikt in je producties mag je die dan ook gebruiken in je uiteindelijke releases? (als dat ervan komt ntuulek)
Lijkt me heel erg gruwelijk stug dat dat niet mag. Het programma zelf kost er volgens mij genoeg voor.
Want ik heb hier ergens een samplecd'tje van Zero-G en daar staat iets dergelijks op: 'only for personal-use, non-profit'....
Welke precies, uit welk jaar, en waar heb je 'm gekocht?

Kopen?! Ben je gek! :duivels: Gekregen van een vriend.

Zero-G Sampling Showcase (1997)

License agreement:
"...blah bla... You may not use the sounds within any commercial music release.. blah blah.."

Er taat ook bij dat de cd tot mijn bezittingen behoort, maar de samples erop niet.
Ik heb daar nooit goed aan uit gekunnen.. kbedoel, waarom heb je die sample cd dan?? :erm:

"showcase" klinkt als eoa demo ding. In dat geval is het goed mogelijk dat de cd voor weinig is verkocht ooit. dan betaal je dus alleen de cd.

ik heb hem getest en valt mij zwaar tegen.......gebruikers gemak is echt niet goed, duurde voor mij echt een euwigheid om er uberhoubt iets moois ui te krijgen en dat had ik zelf ook nog wel kunnen doen hahahha

dit staat nog in de kinder schoenen dus nog een paar jaartjes en het is wel goed.

Back