Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door phochos
De storing zit op de opname zelf, dus kan ik hier even niets aan doen. Of er moet iemand zijn die weet hoe je zo'n opname kunt schoonmaken.
Door nog onbekende oorzaak is dit nummer niet goed op de harde schijf van mijn computer terecht gekomen, waardoor er een effect is ontstaan alsof het nummer afgespeeld wordt in een emmer.
Origineel geplaatst door Roel
ik hoor alleen maar een soortement stringgeluid. en verder nog wat herrie op de achtergrond wat niet uit de verf komt.

(Omschrijving in de handleiding: effect dat je strings naar voren haalt en de rest van je track volledig vern**kt
)Origineel geplaatst door r.5
Oef, ik dacht even dat je weer wat van je oude meuk
ging vervangen door je nog oudere meuk terug te kopen.

Origineel geplaatst door r.5
Spic&Span!
PS: Neemt hier nog iemand anders deel aan deze thread behalve jezelf?

Roel,
Zoals ik dus al zei, er zit een storing op dit nummer. Probeer hem vandaag goed te krijgen.
Phochos
P.S. Dit kan er ook nog wel bij na mijn miskleuner van gisterenavond. Wil bij deze mijn excuses aanbieden aan diegene die ik voor hun kop gestoten heb. Heel erg sorry, maar ik voelde me echt een beetje in een hoek gedrukt worden.
![]()
Wat mij betreft ben je het DSF lid van de week! Origineel geplaatst door phochos
Het nummer Re-Organised? is nu wel goed downloadbaar.