[track] Re-Organisations van Phochos

phochos

Berliner School Artist
Op dit nummer is alleen gebruik gemaakt van de Yamaha PSR-1DJX.:D

Door nog onbekende oorzaak is dit nummer niet goed op de harde schijf van mijn computer terecht gekomen, waardoor er een effect is ontstaan alsof het nummer afgespeeld wordt in een emmer.
Hij wordt binnenkort opnieuw opgenomen en dan hopelijk goed op de harde schijf geplaatst. Het huidige nummer dus niet downloaden.:(

De storing zit op de opname zelf, dus kan ik hier even niets aan doen. Of er moet iemand zijn die weet hoe je zo'n opname kunt schoonmaken.

Phochos=(

Oef, ik dacht even dat je weer wat van je oude meuk
ging vervangen door je nog oudere meuk terug te kopen. ;)

Origineel geplaatst door phochos
De storing zit op de opname zelf, dus kan ik hier even niets aan doen. Of er moet iemand zijn die weet hoe je zo'n opname kunt schoonmaken.

Spic&Span!

PS: Neemt hier nog iemand anders deel aan deze thread behalve jezelf?

Door nog onbekende oorzaak is dit nummer niet goed op de harde schijf van mijn computer terecht gekomen, waardoor er een effect is ontstaan alsof het nummer afgespeeld wordt in een emmer.

Geen emmer maar een zak met gaten?

Origineel geplaatst door Roel
ik hoor alleen maar een soortement stringgeluid. en verder nog wat herrie op de achtergrond wat niet uit de verf komt.

Roel,

Zoals ik dus al zei, er zit een storing op dit nummer. Probeer hem vandaag goed te krijgen.

Phochos

P.S. Dit kan er ook nog wel bij na mijn miskleuner van gisterenavond. Wil bij deze mijn excuses aanbieden aan diegene die ik voor hun kop gestoten heb. Heel erg sorry, maar ik voelde me echt een beetje in een hoek gedrukt worden.

:halleluja

Heb je misschien een kapotte kabel gebruikt ofzo? Los/ slecht contact? Wel een mooie naam voor een preset in een effectbak: PhocosBucket ;) (Omschrijving in de handleiding: effect dat je strings naar voren haalt en de rest van je track volledig vern**kt }:| )

Origineel geplaatst door r.5
Oef, ik dacht even dat je weer wat van je oude meuk
ging vervangen door je nog oudere meuk terug te kopen. ;)

Haha, ik dacht hetzelfde :D

Origineel geplaatst door r.5

Spic&Span!

PS: Neemt hier nog iemand anders deel aan deze thread behalve jezelf?

Nou, wij dus :)

Het nummer Re-Organised? is nu wel goed downloadbaar. Het is de tweede versie van het nummer, de eerste versie is niet meer te redden. Let wel dat de tweede versie anders klinkt dan de eerste versie.

www.phochos.org/muziek/ReOrganised13.mp3

:D

Om niet te zeggen dat deze versie COMPLEET anders klinkt, ik zie geen enkele gelijkenis met die vorige :D

Maar dit klinkt wel stukken beter dan de keyboard/emmerversie.

Roel,

Zoals ik dus al zei, er zit een storing op dit nummer. Probeer hem vandaag goed te krijgen.

Phochos

P.S. Dit kan er ook nog wel bij na mijn miskleuner van gisterenavond. Wil bij deze mijn excuses aanbieden aan diegene die ik voor hun kop gestoten heb. Heel erg sorry, maar ik voelde me echt een beetje in een hoek gedrukt worden.

:halleluja

Echte mannen geven toe als ze het fout hadden. :) Wat mij betreft ben je het DSF lid van de week! :okdan:

effe over de track dan.
best leuk, maar een beetje dunnetjes wat betreft ideeen. het synth lead geluid vond ik ook wel een kleine afknapper.
er mag gerust wat meer in gebeuren is mijn globaal idee.

Ik vind je track niet echt bijzonder. Wel een mooi pad-geluid en leuke arpeggio, maar die lead die af en toe klinkt wanneer je de hele bups van toonhoogte verandert, vind ik helemaal niks. Sorry, maar het kan mij niet bekoren.

Het nummer Re-Organised? is nu wel goed downloadbaar.

Nou van mij mag je hem meteen terug in die emmer stoppen hoor :W

Voor met alleen een DJX gemaakt helemaal niet slecht.
Die samples zijn uitermate hoogstaand. :)

De sfeer is zeker OK.

ah ! nu is het luisterbaar!
ik moet zeggen dat je weleens eerder, vorig jaar ofzo, ook een nummer hebt opgenomen wat ook zo vreemd klonk.

hoe dan ook heb je het nu weer gefixt, dus die instelling moet je zien te onthouden ! ;)

ik vind zoals fuse ook zegt de sfeer die je neerzet goed, komt nu wel uit de verf!
doet me een beetje denken aan iets wat op 1 van mijn eerste synthesizer greatest hits, maar geen idee hoe dat nummer heet.
goed gedaan, daar kun je wel wat moois van maken:biertje:

Back