Een professioneel keyboard voor maar 95 euro!!!!

er is ongetwijfeld een publiek voor dat soort rommel...
leuk voor sixyearolds of zo die beginnen prullen met muziek :)

Origineel geplaatst door cloudman
er is ongetwijfeld een publiek voor dat soort rommel...
leuk voor sixyearolds of zo die beginnen prullen met muziek :)

Hoe vroeger ze er bij zijn des te beter... :okdan:

Haha dat is alleen voor de echte profs. man!!!!

dat ben ik gelukkig niet

Ik zou eerder zeggen "Prof in het bezoeken van de HCC dagen, want ik heb sterk het vermoeden dat ze daar zulke keyboards verkopen"

Wedden dat dit ding door een toekomstig synthforum lid wordt gekocht ? ;)

Nou hier zit anders wel even een 16 voice polyphonic analogue substraction synth engine in. Een 12dB ladder filter zit er ook nog is bij. C/V in-out, geen midi. En dat voor 95E!! Koopje

ZEER BYZONDER PROTOTYPE!!!!!!!!!

ZEER BYZONDER PROTOTYPE!!!!!!!!!

heee dat apparaat heb ik vaker gezien.... als ik het me goed kan herrinneren is dit fantastische apparaat gemaakt door een dochteronderneming van access!!!! jawel u hoort het goed!!! het verhaal gaat zelfs nog iets verder dan dit.....nl te weten.....de zoon van Bob Moog heeft het ontwerp voor deze superieure machine van zn vader gestolen en deze dus vervolgens weer doorverkocht aan access die vervolgens de opdracht bij haar dochteronderneming heeft neergelegd om deze in productie te nemen.

maar ja toen kwam het probleem, vader Bob kwam hier natuurlijk vrij snel achter immers zijn levenswerk waar hij misschien wel 10 jaar aan had gewerkt dreigde nu onder een ander naam op de markt te verschijnen!!! maar dat gaat zomaar niet natuurlijk.....na het aanspannnen van een rechtzaak heeft onze Bob natuurlijk gewonnen en is dit fantastische apparaat per direct uit de handel genomen!!!!

Bob heeft echter niet helemaal kunnen voorkomen dat er niets op de markt kwam.....tijdens het proces heeft een werknemer enkele prototypes uit het magazijn gehaald en via het illegale synthcircuit op de markt gebracht (om precies te zijn 3 stuks)

DAMES EN HEREN.......DIT IS 1 VAN DE DRIE!!!!!! EEN ABSOLUUT UNIEKUM!!!!! WEES ER DAN OOK SNEL BIJ!!!!

jullie zijn natuurlijk wel erg benieuwd wat er met de zoon van onze ouwe Bob Moog is gebeurd he???? het laatste gerucht gaat dat hij ergens zit ondergedoken in costa rica waar hij zich momenteel inzet voor de oerang oetang !!

:okdan:

Re: ZEER BYZONDER PROTOTYPE!!!!!!!!!

Re: ZEER BYZONDER PROTOTYPE!!!!!!!!!

Origineel geplaatst door maarten
.......

:okdan:

als zever worst was, had jij er een van een meter !

:dubbel:

Back