m'n 2e jeugd

54fsben

Inspiration
Op m'n 18e begonnen met synth's, a juno2 en Korg MS20 (wat heb ik een spijt dat ik die niet gewoon op zolder heb gesmeten ipv verkopen). Op m'n 20e ging de interesse weg. Nu op mijn 43e had ik de behoefte om weer eens wat nieuws op te pakken en JA HOOR.....bezit intussen weer een ajuno2, korg EA1, yamaha midi keyboard, yamaha RY30 een Guillemot ISIS kaart (dankzij foeke) , zoom 1204, BOSS BX800, Laptop van m'n werk volgeplempt met VST's, ander PCtje,Fruityloops, Logic . Bijeengeraapt vanaf marktplaats e.d.
Het stelt allemaal nog niet zoveel voor , voor jullie wellicht, maar uitbreiding volgt. Ga over een tijdje opzoek naar een yamaha p80 / p90 om ook gelijk maar eens uberhaupt te leren spelen wat ik dan weer kan gebruiken tijdens mijn creatieve avondsessies op zolder. Ik heb een uiterst geduldige buurman gelukkig. Hij deelt ongewild mee in de vreugde.
De middelen vergaar ik door gedurende de week als IT mannetje mijn best te doen om datawarehouses te ontwikkelen.
Ik hoop nog lang te kunnen genieten van dit alles en zal gaarne mijn steentje bijdragen aan synthforum.nl. (Al zal ik in het begin aan de ontvangende kant zitten, zoals elke newbie zal doen)

Groet 54fsben (ben)

live long and prosper :mega:

ben in mijn eerste jeugd :)

ben in mijn eerste jeugd :)

Leve het jaar 1961. Ook ik zag toen het levenslicht.

Welkom Ben!

Laatst gewijzigd:
Re: m'n 2e jeugd

Origineel geplaatst door 54fsben
Het stelt allemaal nog niet zoveel voor .....

Dat is alleen te beoordelen aan de hand van je muziek, niet aan de hand van de lengte van je gier-lijst (of andere lengtes).

Welkom op dit mooie forum !

:biertje:

Welkom hier! :koffie:

Back