Origineel geplaatst door smackos
Vintage = ouder dan 20 jaar.
Als het ouder dan rond de 40-50 jaar is dan spreken we van antiek.
Volgens mij schop je hiermee een hoop forumleden tegen het analoge been.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door smackos
Vintage = ouder dan 20 jaar.
Als het ouder dan rond de 40-50 jaar is dan spreken we van antiek.

Informal. A group or collection of people or things sharing certain characteristics.
Origineel geplaatst door MSDOS
Voor degenen die het zich niet realizeren dit is de allereerste!![]()

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Maar wat is nou een 'triple A status' voor een financiële instelling? Veel sportdrankjes in de kantine?

Origineel geplaatst door Formant
Een crumar GDS, een Synergy of Mulogix slave32 is dan ook vintage VA ? Een sid is ook onderhand eigenlijk een Vintage VA ( als je de potentieele toepassing ervan bekijkt ).
toch ?!
...

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Offtopic: het is de status van credietwaardigheid van een organisatie (voorbeeldje http://www.rabobankgroep.nl/download/Name fame and blame.pdf).

Origineel geplaatst door d.b.1
vintage : product dat niet meer gemaakt wordt ,maar waar er nog steeds veel vraag naar is .

Behalve de scheidslijn analoog/digitaal, wat eigenlijk volledig andere instrumenten zijn, vraag ik me af of een dergelijke veranderingen in condities en ontwerpen bij de ontwikkeling van de synthesizer zijn aan te wijzen...
Maar het is en blijft natuurlijk een smaak zaak.
Origineel geplaatst door Pim
Voor mij is de Yamaha VL-1 de vintage VA.
Origineel geplaatst door oli303
De VL-1 is een physical modeling synth en geen VA. Das iets helemaal anders. VA staat voor een algoritmische emulatie van analoge subtractieve synthesis. Een physical modeling synth gebruikt wel het zelfde soort technologie maar dan om fysische verschijnselen te emuleren, dus akoustische instrumenten en zo... fluiten, piano's, pijp-orgels, gitaren, ...