Korg electribes MkII

Dat is echt een héle fijne prijs! Jammer dat ze de Electribe S MkII niet hebben.
Hoewel het verschil met de MkI's vrij klein is (minieme technische verschillen, nieuwe presets) vind ik de Electribes er in de nieuwe metalen verpakking stukken aantrekkelijker en degelijker uitzien.

Damn, da's zeker strak. Zo'n 80 Euro goedkoper dan bij Feedback.

Toch wel een groot verschil. Heb er wel eens over nagedacht deze als samplervoer te gebruiken maar ja, je weet hoe het gaat.

Origineel geplaatst door Hanz
Dat is echt een héle fijne prijs! Jammer dat ze de Electribe S MkII niet hebben.
Hoewel het verschil met de MkI's vrij klein is (minieme technische verschillen, nieuwe presets) vind ik de Electribes er in de nieuwe metalen verpakking stukken aantrekkelijker en degelijker uitzien.

De ES-mkII is er wel, maar niet voor die fijne prijs. 277 euro's. Toch ook niet zo'n slechte prijs?

http://www.netzmarkt.de/thomann/artikel-169577.html

Oh ja, ik zie het! Ik had gezocht op Electribe, dan vind je hem dus niet... :stupid

Mag.... niet... kopen.... moetttt.... beheerrrrrsss.... :bekdicht:

Hmmmm.....zie hier ook de ESX-1 voor 678.60 in belgie.

Ook een strakke prijs (deze is bij Thomann nog 839)

Sampling is de laatste tijd toch wel ingeslagen bij mij. :{

Hoe zijn die nieuwe mkII modellen eigenlijk in vergelijking met de andere electribes, hebben ze een nieuwere sound, betere knoppen of nieuwe functies??? Of zijn er nog nadelen ivm de oudere electribes

anders verkoop ik wel mn EA voor een mkII

Als je je MKI wilt verkopen voor een MKII moet je het voor de behuizing / looks doen. Er zijn wel wat nieuwigheden maar dat is allemaal niet om over naar huis te schrijven.

Origineel geplaatst door Steven V
Als je je MKI wilt verkopen voor een MKII moet je het voor de behuizing / looks doen. Er zijn wel wat nieuwigheden maar dat is allemaal niet om over naar huis te schrijven.

de cross mod die er bij is gekomen is anders nogal ingrijpend in het geluid, kan ik me voorstellen.

Ik zit er toch ook hard aan te denken hoor! Voor dat geld heb je wel gewoon een dedicated drummachine.

De nieuwe esx intrigeert me ook wel maar die is veel duurder! (en ik wil eigenlijk ook nog een NM G2 engine kopen ook!)

:{

Is deze tent betrouwbaar met naar Nederland versturen?

Mijn duits is namelijk erg slecht en bellen zie ik dus niet echt zitten. Heb wel gewoon een mastercard maar die gebruik ik pas als een bedrijf echt te vertrouwen is.

Iemand hier ervaring mee en hoe snel het dan geleverd wordt?

En hoe zit het met verzendkosten?

Origineel geplaatst door Acidfever
Is deze tent betrouwbaar met naar Nederland versturen?

Mijn duits is namelijk erg slecht en bellen zie ik dus niet echt zitten. Heb wel gewoon een mastercard maar die gebruik ik pas als een bedrijf echt te vertrouwen is.

Iemand hier ervaring mee en hoe snel het dan geleverd wordt?

En hoe zit het met verzendkosten?

bij musicstore kan je in 't nederlands bellen:
http://www.musicstorekoeln.de/englisch/, klik op 'export' in het menu.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door feindbild
bij musicstore kan je in 't nederlands bellen:
http://www.musicstorekoeln.de/englisch/, klik op 'export' in het menu.

Oke...dat komt dus op ongeveer 205 Euro inclusief vervoer en invoertoeslag. Nog steeds 74 Euro goedkoper dan bij feedback. Daar kun je toch weer een bosje midi kabels voor kopen.

:D

ik heb vandaag de mijne met de post binnen gekregen,
twas 8 € verzendkosten , waardoor totaal 196 is.

Hij ziet er echt véél vetter uit dan de ouwe electribes, het zijn iig allemaal nieuwe patterns die erin zitten. helemaal in metaal gemaakt

twas echt een koopje :)

en thomann is echt wel betrouwbaar, snelle levering ook, en gewoon cash aan de koerier betalen. ik heb de mijne vrijdag besteld en kheb em nu al

ik had toch liever de goeie ouwe ring mod op mn beat ;{

toen kon ik ze nog lekker hard laten knallen, nu lukt dat me niet zo makkelijk (op het eerste zicht, ben er nog maar een half uurtje terug mee bezig)

Origineel geplaatst door dcdent
ik had toch liever de goeie ouwe ring mod op mn beat ;{

De ringmod kan je bij de mkII alleen nog als combinatie van perc. synth 4 met audio IN 1 en/of 2 gebruiken. Met de cross mod op per.synth 1 en 2 krijg je IMO niet hetzelfde.

Back