Korg electribes MkII

Da;s inderdaad jammer. Maar toch.

Ik ben erg geneigd om morgen eens een telefoontje te maken. :D

Dan meteen even naar belgie bellen voor een NM G2 misschien.

Arghz.

Ja dat is nu precies waar ik over twijfel. Of zo'n leuke Er-1 MkII voor een zacht prijsje of wat verder in de snee en en ESX scoren. Ik moet zeggen dat de Demo's van Korg erg lekker klinken. Die drum 'n bass track die scheurt gewoon zo fijn.

Maar goed, jazper gaat natuurlijk altijd zijn esx aanprijzen. }:|

Bericht door een moderator:
Marktplaats artikelen verkopen zichzelf wel. Spammen is nergens voor nodig...

ff ter info:

Ik heb de ES1 gehad en nu heb ik de EXS1.
Deze klinkt een stuk beter en heeft meer van alles, echt een aanrader.(als je het budget hebt)
Als je toch voor de ES1 (MKII) gaat check dan of hij goed als slave synced.
De originele had een 15ms lag waardoor hij er altijd net een beetje naast liep.
Wellicht hebben ze dit opgelost in de MKII maar check het wel voor alle zekerheid.
Het heeft mij de ES1 doen verkopen..........

Ronald.

Origineel geplaatst door Roonan
ff ter info:

Ik heb de ES1 gehad en nu heb ik de EXS1.
Deze klinkt een stuk beter en heeft meer van alles, echt een aanrader.(als je het budget hebt)
Als je toch voor de ES1 (MKII) gaat check dan of hij goed als slave synced.
De originele had een 15ms lag waardoor hij er altijd net een beetje naast liep.
Wellicht hebben ze dit opgelost in de MKII maar check het wel voor alle zekerheid.
Het heeft mij de ES1 doen verkopen..........

Ronald.

WAT? Is dit ook zo bij de andere eletribes? Dan ga ik nu mijn order cancellen!

Kunt toch gewoon in je sequencer een midi-delay instellen? positief of negatief? Lijkt me het midi-lag probleem toch opgelost?

Elk apparaat heeft delay. Bij de 1 is het meer dan de andere. 15 ms is wel normaal. 25 lijkt me wat hoog maar is wel te compenseren. Je hebt nu eenmaal tijd nodig om berekeningen uit te voeren, daar ontkom je niet aan.

Origineel geplaatst door bazziman
WAT? Is dit ook zo bij de andere eletribes? Dan ga ik nu mijn order cancellen!

Nee, dat probleem zat alleen in de ES1, ik neem aan dat de MKII daar geen last van heeft maar toch......

En of dat wel of geen vesrchil uitmaakt? Het is MEGA irritant, dat hoor je dus echt heel goed.
en compenseren via een sequencer kan alleen bij software of een enkele hardware bak.

Ronald.

Toch maar besteld, vindt de EMX/ESX toch te duur en deze is een leuke alternatief vindt ik.

8)

ik heb zaterdag de electribe EA MKII gekocht bij feedback......shit...als had ik geweten dattie een stuk goedkoper is in duitsland had ik er daar 1 besteld....maarja....nix aan te doen, en ben zeer tevreden over het ding, ik heb de ouwe gehad weg gedaan nu de nieuwe, het enige verschil is die cross mod die het geluid toch drastisch kan verneuken...hehe.
Lekker bakkie! zeker het geld waard, ook leuk om je bass synth mee aan te sturen, ik sequence er mijn mb-33 mee.
Mischien is de sound iets warmer geworden?...

Ea-1 MKII heb ik eigenlijk niet echt naar gekeken omdat ik toch al een Virus heb. Maar als deze bevalt is dat ook nog wel een optie.

Maatje van me heeft hem al en wil toch niet teveel dezelfde apparaten hebben.

Origineel geplaatst door Acidfever
Hmmmm.....zie hier ook de ESX-1 voor 678.60 in belgie.

Ook een strakke prijs (deze is bij Thomann nog 839)

Sampling is de laatste tijd toch wel ingeslagen bij mij. :{

en waar heb je die dan gezien???

ben je zeker dat het btw inclusief is???

Origineel geplaatst door dcdent
en waar heb je die dan gezien???

ben je zeker dat het btw inclusief is???

Kijk zelf maar: KLIK!

Het gaat om een verkoopsite die gelinkt is aan piens.be welke wel meer apparatuur relatief goedkoop aanbieden.

Mijn G2 engine ga ik daar ook bestellen in ieder geval.

ja zoals ik al dacht, de prijzen zijn dus wel exclusief btw:

690.25 EURO excl. BTW (= 834 €)

je kunt 'm dus evengoed bij thomann of music city bestellen. De smeerlappen (wie koopt er nu muziek apparatuur met factuur, tenzij pro-muzikanten...)

Piens is trouwens nooit de goedkoopste... ik heb er nog nooit iets goedkoper op gezien dan ergens anders, en als ze dan nog eens alle prijzen excl btw vermelden al zeker niet

ja zoals ik al dacht, de prijzen zijn dus wel exclusief btw:

690.25 EURO excl. BTW (= 834 €)

je kunt 'm dus evengoed bij thomann of music city bestellen. De smeerlappen (wie koopt er nu muziek apparatuur met factuur, tenzij pro-muzikanten...)

Piens is trouwens nooit de goedkoopste... ik heb er nog nooit iets goedkoper op gezien dan ergens anders, en als ze dan nog eens alle prijzen excl btw vermelden al zeker niet

Nee, het is niet ex. btw :stupid ..... weet niet hoe of waar je hebt gekeken maar als ga je naar je winkelwagentje zie je:

Prijs : EURO 560.83
BTW : 21% = EURO 117.77
Totaal : EURO 678.6

Daat tel je:
De verzendings- en behandelingskosten voor dit item bedragen : EURO 14.33
(Bedrag gebaseerd voor een UPS - Deur tot Deur Express Dienst !)

Bij op en je hebt het bedrag dat je betaald.

Wat is daar nou zo moeilijk aan. Er staat echt nergens dat dit bedrag ex. btw is! :stupid KIJKEN VOOR JE ROEPT!

jawel hoor

Attachments

• electribe.jpg
    electribe.jpg
    25,3 KB · Bekeken: 98
Op welk land klik je? Als ik Nederland kies krijg ik gewoon de prijs die ik je gaf!

jawel hoor

als je de prijs wil weten die je écht gaat betalen, moet je op 'click here' klikken...
zo gaat dat bij piens.
maar die screen print die je erin hebt geplakt, krijg ik niet te zien op de link naar de boxymusic site die acidfever gepost had.
ik krijg idd de prijs die acidfever hierboven post. dus inclusief btw. maar het schijnt niet mogelijk te zijn belgië in het lijstje van landen te kiezen.

ik anders al wel... gewoon meer uitzondering dan regel. soms kan je er tamelijk goede zaken doen. en meestal ben je sneller af als je in duitsland bestelt.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door feindbild
als je de prijs wil weten die je écht gaat betalen, moet je op 'click here' klikken...
zo gaat dat bij piens.
maar die screen print die je erin hebt geplakt, krijg ik niet te zien op de link naar de boxymusic site die acidfever gepost had.
ik krijg idd de prijs die acidfever hierboven post. dus inclusief btw. maar het schijnt niet mogelijk te zijn belgië in het lijstje van landen te kiezen.

ik anders al wel... gewoon meer uitzondering dan regel. soms kan je er tamelijk goede zaken doen. en meestal ben je sneller af als je in duitsland bestelt.

Ik zie heel die "CLick Here" knop niet eens. Waar zit die dan?

Back