Gal spuwen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

VlEen

Ouwe rot
ff mijn gal spugen boys..
Spreek af een Behringer mengtafel van iemand te kopen, zie recente te koop thread voor 700 euro.
Wil die man hem niet rembours sturen, kan ik inkomen, omdat ie niet genoeg verzekerd zou zijn.. Bel ik hem op hem te komen halen ben ik onderweg belt die flikker me op dat ie 'm verkocht heeft aan iemand anders. Dit moet niet te vaak gebeuren anders word ik heel giftig en ga ik alsnog naar zo iemand toe met een voorhamer...:duivels:

Origineel geplaatst door Vl1
ff mijn gal spugen boys..
Spreek af een Behringer mengtafel van iemand te kopen, zie recente te koop thread voor 700 euro.
Wil die man hem niet rembours sturen, kan ik inkomen, omdat ie niet genoeg verzekerd zou zijn.. Bel ik hem op hem te komen halen ben ik onderweg belt die flikker me op dat ie 'm verkocht heeft aan iemand anders. Dit moet niet te vaak gebeuren anders word ik heel giftig en ga ik alsnog naar zo iemand toe met een voorhamer...:duivels:

Dergelijke situatie heb ik nou 3x meegemaakt met 3 verschillende autogarage's in afgelopen twee weken..
probeer al 2 weken een bus te kopen en elke keer is ie ineens verkocht als ik midden in de onderhandelingen zit.

NIET TOF!

vooroordeel... verkopers zijn matennaaiers!

Origineel geplaatst door koediman
misschien wel een geluk bij een ongeluk? ;)

je kunt voor 700 ook leuke andere tafels kopen hoor... bijv. een 24-4-2 soundcraft moet mogelijk zijn voor dat geld.

Tsja, maar een Behringer DDX3216 zie je niet zo vaak nog, en hij had Adat...

Balen, Martin! Eh... mooie Roland M480 kopen? ;)

Origineel geplaatst door Hanz
Balen, Martin! Eh... mooie Roland M480 kopen? ;)

Lol, toch niet wat je zocht?
Ben door mijn centen heen, heb ALWEER een synth gekocht...heheh

Oh jawel hoor, maak je geen zorgen...
Ik zie alleen niet graag een vriend in nood.
;)

Ik heb ook wel eens gehad dat ik voor meerder apparaten op pad zou gaan. Mooi dealtje gesloten. Wordt ik een dag van tevoren gemaild dat er nog maar een van die apparaten over is en de rest al verkocht is. Lekker is dat.

Of bij het verkopen. Krijg je een mailtje van iemand die zeer geinteresseerd is in een synth die pak hem beet 300 euro waard is.. Een paar keer heen en weer mailen met info e.d. en je denkt van 'done deal'. Krijg je opeen een mailtje van: '
Ik geef er 80 euro voor'.

Ach heb hetzelfde met een forumlid uit beek en donk gehad: prijs, tijd en plaats afgesproken. Vervolgens een dag tevoren doodleuk aan iemand anders verkocht.

Met de verkoop van de Delta had ik maar liefst 3 potentiele kopers die allemaal 5 voor 12 het gat het bos in trokken.
Meest waanzinnige was de een na laatste, via de mail een mooie prijs afgesproken en belt me op dat ie wilde komen halen. Tijdens het gesprek aan de telefoon draait ie ineens als een blad aan de boom om en beschuldigt mij van allerlei dingen die ik aan de tafel zou hebben lopen prutsen, ¿que... we hadden het alleen over een af te spreken dag... daarbij: die gast had de tafel nog nooit gezien! Hoezo schizo :confused:

Vind dat in de afgelopen jaren de mentaliteit aan het dalen is, afspraken zijn er bijna niet meer te maken.

Meestal als ik iets koop of verkoop spreek ik de dingen zo waterdicht mogelijk af.
Ik probeer via email zwart op wit te krijgen dat de spullen voor me vastgehouden worden omdat ik 100% kom om ze te halen (met autopech als ontbindende factor ;)).
Negatieve ervaringen heb ik niet echt met dit soort dingen. Meestal een goeie deal voor koper en verkoper en effe leuk babbelen.

Ja misschien één keer dat het minder leuk ging. Dat was met een ensoniq fizmo :duivels: *grinnik* geintje ;)

-C-

Origineel geplaatst door C738
Meestal als ik iets koop of verkoop spreek ik de dingen zo waterdicht mogelijk af.

Wat is waterdicht afspreken? Als iemand ondanks alles de overeenkomst aan z'n laars lapt wat ga je dan doen? Naar de politie? Een advocaat of een deurwaarder inschakelen?
Meestal staan de afgesproken bedragen niet in overeenstemming een is het juridisch moeilijk/langdradig om je gelijk te halen.

Ik bedoel gewoon dat je alles duidelijk afspreekt. Meestal merk je dan al wel of je die persoon kunt vertrouwen, althans, ik wel. Het gaat me te ver om dr werk van te maken etc. Maar op het moment dat ik nattigheid voel dan haak ik af of confronteer ik die persoon dr mee.

-C-

Een aantal jaren geleden belde er iemand op om mijn TR-626 te kopen. Hij een beetje uitvragen wat dat ding kon en uiteindelijk een afspraak gemaakt om de volgende dag hem te komen bekijken en wellicht te kopen. Vergeet die flapdrol alleen om mijn adres te vragen. Nooit niks meer van gehoord natuurlijk.

Origineel geplaatst door omiel
Een aantal jaren geleden belde er iemand op om mijn TR-626 te kopen. Hij een beetje uitvragen wat dat ding kon en uiteindelijk een afspraak gemaakt om de volgende dag hem te komen bekijken en wellicht te kopen. Vergeet die flapdrol alleen om mijn adres te vragen. Nooit niks meer van gehoord natuurlijk.

die dacht natuurlijk dat je in gimmert gewoon naar de burgemeester kon gaan om te vragen waar omiel woont...

Errug lullig idd!

Heb 't zelf nog niet meegemaakt, en wil dat ook zo houden!
Bij deze: BEDANKT aan al diegenen waar ik spul van gekocht heb voor 't betrouwbaar afhandelen van de afspraken! Te weten o.a.: Omiel, Mario, Saskija :okdan:

Kleine geruststelling (al zeg ik 't zelf..): ik hou me aan de afspraken. Wil ik namelijk zelf ook dat dat gebeurd. :engel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back