cubase sx & alpha juno 1

mpower

HARDWARE IS ARTWARE
Ik heb een vraag,

zijn er mensen die een alpha juno & cubase sx
samen gebruiken.

loopt hij goed midi??

makkelijk intestellen???

en hoe moet het wel,
als je bijden gebruikt??

Laatst gewijzigd:
midi werkt oke met sx, alleen sysex niet...sx leest geen sysex dus met de hand de dial draaien voor de brightness en audio opnemen

Tsjah...wat je wil is me niet echt duidelijk, als je de juno alleen wil editen via sysex om sounds te maken is ezalpha zeer ok. Ik gebruik dat zelf ook. Automatiseren van parameters van de juno gaat niet lukken daarmee. Cubase SX leest helaas geen sysex, ook geen mixermaps. Cubase VST wel. Of je moet de SX3 upgrade afwachten, die leest wel weer sysex. :confused:

geen idee...

ik neem aan dat je het als een vraag bedoeld...toch?

misschien eens de site van live bezoeken...het staat er in een eerste oogopslag niet bij...

anders toch maar met de hand dialen en opnemen of cubase sx3 afwachten, een oudere versie gebruiken lijkt me na een aanschaf als sx geen optie...

suc6!

link naar ableton site

Oke thanks

Ik kon er niks over lezen bij ableton?
Dus even w8 op sx3
Zo mijn alpha 1 ophalen voor 100€,en gaan kloten dus!

gr,mic

Cubase SX leest helaas geen sysex, ook geen mixermaps. Cubase VST wel. Of je moet de SX3 upgrade afwachten, die leest wel weer sysex. :confused: [/B]

Nou ben ik geen Cubase gebruiker, althans niet sinds de dagen dat mijn Atari ST werd vervangen door een pc, maar het lijkt me toch sterk dat Cubase SX geen sysex kan lezen. Ik meen me te herinneren dat Cubase recording filters heeft en dat standaard het sysex filter actief is.

Waarom zou Cubase SX geen SysEx meer kunnen opnemen? VST 5 deed het nog wel.

Back