[Redsound] HELP ! Darkstar XP2 geeft dspf in display!

Bass

Gepokt en gemazeld
Heb net een Redsound Darkstar voor weinig gekocht bij musicstore,de en geeft bij het aanzetten regelmatig dspf in het display aan, wat betekent dat ???

Weet iemand wat je eraan kan doen of moet ik hem gewoon ruilen ofzo???

Na een paar keer uit en aanzetten doet ie het wel maar toch...:confused:

wat een baggerbak GDVRDMME
moet dat kreng 20 x keer aan en uitzetten voordat ie het doet !!

Bedankt musicstore voor het aanbieden van geen wonder zo'n goedkoop schijtding:duivels:

Heb je al een reset gedaan? Houdt de jog dial ingedrukt en zet hem aan. Dan krijg je SURE op het display en druk je op de VALUE + knop. Daarna gaat ie alle programmas opnieuw laden. Heb ik ook de eerste keer moeten doen. Als dat niet werkt zou ik hem idd terug sturen.

Origineel geplaatst door Thomas
Heb je al een reset gedaan? Houdt de jog dial ingedrukt en zet hem aan. Dan krijg je SURE op het display en druk je op de VALUE + knop. Daarna gaat ie alle programmas opnieuw laden. Heb ik ook de eerste keer moeten doen. Als dat niet werkt zou ik hem idd terug sturen.

Heb ik 10 keer gedaan, dat is gewoon het laden van factory presets en geen reset ...

Doet het nog steeds kut, open gemaakt om te zien of er iets los zit maar ook niet...:duivels:

Stuur hem terug als een DOA(dead on arrival). Dan moet je gewoon een nw krijgen... De service van onze buren is goed dus ik zou geen problemen verwachten. Als je maar geen garrantie stickers hebt gesloopt bij het openhalen.

DSPF zal wel DSP failure of DSP fault betekenen. Dat betekent maar één ding... Terugsturen en een nieuw exemplaar eisen!

Origineel geplaatst door Bass
Heb ik 10 keer gedaan, dat is gewoon het laden van factory presets en geen reset ...
Doet het nog steeds kut, open gemaakt om te zien of er iets los zit maar ook niet...:duivels:

Ik bedoel dus niet het apparaat zelf maar de klep waar je een EPROM in kan doen...

Ik snap ook niet waarom die musicstore dingen opstuurd die niet getest zijn of ze wel goed werken, ook al zijn ze nog zo goedkoop!!

ben nog steeds :duivels: want het is weekend en ik kan r niets aan/mee doen GVD!

Ik snap ook niet waarom die musicstore dingen opstuurd die niet getest zijn of ze wel goed werken, ook al zijn ze nog zo goedkoop!!

Het is klote ja. Maar ik denk dat de meeste muziekhandels de producten echt niet testen voor het opsturen! Dat zou erg veel tijd en geld kosten. Ze wachten gewoon af als iemand een kapotte terugstuurt.. Gewoon vervangen en klaar. Kost ze dan alleen maar post-kosten

Dat ding kost maar 150 nieuw zie ik! Tegen de tijd dat die het wel goed doet ben ik benieuwd hoe die bevalt. Hopelijk komt het snel goed.

ik heb em ook gehad en bij moets ik de rubber cursor buttons wat roderen eer ze wouden reageren, daarna was dat OK. is toch niet èèn van die dat blijft hangen waardoor je opstart en dat het foutloopt?

In alle geval, gewoon terugsturen en een andere eisen of iets anders en dat geld eraf trekken, portkosten proberen te verhalen op deze manko productie.

Heb dit euvel ook gehad, mailtje naar de ontwerper, die zei dat er een kristal niet goed is in een bepaalde oplage, gewoon terugsturen en nieuwe claimen...

mooi, schiet lekker op...

hij zou gisteren of vandaag opgehaald worden, nog steeds niemand gezien, daarna nog een andere opsturen, dus ik ben nu 150 Euro lichter en kan 2 weken er niets mee doen.....
=(

Eerder nog fabrikant gemaild, die zei dat het een hardware-fault was... duh!!
toen gemaild dat ik hem nieuw had en het vreemd vond dat hij niet werkte nieuw uit de doos, daarna niets meer gehoord..

Ik koop nooit meer via Internet...wat een gek*t!

Dit is dus NIET degene die ik nu te koop heb,
want ondertussen was deze al vervangen voor een goed werkende...

:)

MODS !!!

Mag deze thread anders volledig verwijderd worden, anders ontstaat er misschien verwarring!..

MODS !!!

Mag deze thread anders volledig verwijderd worden, anders ontstaat er misschien verwarring!..

MODS,

deze thread mag weg want hij verhinderd de verkoop ervan...!

Back