wire fm alweer down??

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bobaphat

Ouwe rot
Is dat wirefm nou al weer down?? Ik kom er de hele week al niet op.
Paar weken geleden werkte het uploaden weer niet. Is deze site op zn laatste beentjes??

Ik wordt in igg erg moe van dat wire fm. Als iemand nog handige aanraders heeft (behalve soundclicks), zijn ze van harte welkom.

groetjes

Humm ik heb die site geprobeerd maar het gaat echt allemaal veel te moeizaam daar. Als iemand nog een tip heeft,,,, graaag

Nou ik vind WireFM echt zuigen tot en met. Het is een tijdje goed gegaan maar al maanden lang gaat het nu KUT... Ik heb de moed opgegeven Boba

Ja, tis de laatste tijd nogal wireLESS daarzo......WTF vreten ze daar in godsnaam toch uit ???

ja sorry man,sinds de site is overgegaan naar een andere beheerder is het gewoon bergafwaarts gegaan,ik heb zelf m'n werk als admin neergelegd omdat ik die gast notabene niet eens meer kan bereiken,en hij er toch geen ruk aan doet.

zoals 't er nu uitziet wordt het echt nix meer...jammer van al het werk dat ik erin gestoken heb maar 't is niet anders...=(

Je werk is heus niet voor niks geweest dj conflict.... Het is een hele tijd wel goed gegaan op wire fm,,, in die tijd hebben toch 1000en muzikanten hun werk ten gehoren kunnen laten brengen en dat is niet niks....

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Je werk is heus niet voor niks geweest dj conflict.... Het is een hele tijd wel goed gegaan op wire fm,,, in die tijd hebben toch 1000en muzikanten hun werk ten gehoren kunnen laten brengen en dat is niet niks....

thnx het is alleen jammer dat het op zo'n manier ten einde moet komen,terwijl het nergens voor nodig is...ik kan alleen niet programmen dus dat moet ik aan anderen overlaten,en als die dat dan verzuimen houdt alles op nietwaar?

Origineel geplaatst door d.j.conflict
thnx het is alleen jammer dat het op zo'n manier ten einde moet komen,terwijl het nergens voor nodig is...ik kan alleen niet programmen dus dat moet ik aan anderen overlaten,en als die dat dan verzuimen houdt alles op nietwaar?

Jammer, maar wel waar ja.
Alleen zonde van de bergen muziekfiles van alle gebruikers.. Waar gaan die naartoe? Vuilnisbak?

R

Ja straks worden al onze hits in een andermans eigen beheer stiekum uitgebracht. Maar serieus, iemand een fatsoenlijk alternatief? Liefst ook iets met Murder in de naam natuurlijk. Of Rape of zo...

Origineel geplaatst door falafelbiels
Ja straks worden al onze hits in een andermans eigen beheer stiekum uitgebracht. Maar serieus, iemand een fatsoenlijk alternatief? Liefst ook iets met Murder in de naam natuurlijk. Of Rape of zo...

hehehe,iemand van het eerste uur blijkbaar die onze naam www.DEADMURDER.com wel kon waarderen...

zoals het er nu uitziet blijven de tracks er gewoon opstaan,maar je kan ze altijd zelf deleten...tot het moment dat de server uiteindelijk ook niet meer betaald wordt door die bassie,en dan gaat de stekker er uit denk ik...

als iemand nog de boel zou willen oppakken met mij hoor ik dat graag btw...kan het ook wel af zonder die bassie...

Shit hee ik heb een aantal andere sites geprobeerd zoals mp3 en musicdownloads, maar dat is echt allemaal niks.

Tering hee, het leven is er echt op achteruit gegaan nu wirefm ter ziele is.

Heeft please iemand een alternatief hiervoor????

behalve soundclicks en de bovengenoemde dan tenminste.

Ik kreeg vandaag een mailtje dat wire.fm het weer zou doen. Ik heb ff gekeken maar het ziet er weer levendig uit :D

idd wire-fm is weer online!

Dear Wire.FM user,

It has taken some time, but I finished repairing the software behind the Wire.FM Music Community.

Unfortunately, all the forumposts had to be removed, because of some problems with the database. All the song-reviews are part of the forumposts,

so they`re lost too.

By programming night after night after night... I was able to generate all the song-review-threads in the forum, based on the 7577 songs still in the database

and on the server. So every track, you uploaded, is still available, and waiting for reviews!

If you find any bug or error, please contact me directly @ jeroen@wire.fm

Hope to see you back on Wire.FM soon!

Thanks!

Jeroen van der Velden

Wire.FM Developer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back