De Synthforum Monosynth CD thread.

Tuurlijk zou ik zo'n cd kopen voor 4 euro, zelf voor nog een paar euro meer.

Mijn eigen cdr's verkoop ik op Orion Records voor 5 euro + dan nog verzendkosten.

Phochos:D

4 euro moet zeker lukken, ik vraag voor mijn cd's in eigen beheer tussen de 3,5 en 8 euro, afhankelijk van de tijd die ik erin heb gestoken, de materialen voor de hoes en hoe goed ik het zelf vind geworden.

Als er een label in geïnteresseerd is dan is dat natuurlijk erg leuk! Dan komt er wel een nieuw verhaal bij hoe het met de rechten van de artiesten gaat zitten en de eventuele financiële consequenties. Heb ik allemaal weinig verstand van verder. Vooralsnog altijd in eigen beheer, kleine oplagen (waardoor hoesjes bijzonder kunnen worden) en muziek die commerciel het niet goed gaat doen.

NB komt er ook nog per artiest een linkje of korte info oid? Lijkt mij goed als een luisteraar meer info kan vinden. Of desnoods een url naar een pagina op het web met meer info. Zou ik eventueel best ter beschikking willen stellen, dan wordt het iets van www.burp.nl/mono-synth oid.

het probleem is dat ik nogal weinig feedback van de inzenders krijg (in deze thread). Misschien willen een aantal er niet op:)
En geld verdienen eraan- vergeet het maar.:D 23 artiesten.. kan je nagaan dat je zelfs als prijs van 5 euro of zelfs 7 euro er niets aan verdient- tenzij we de miljoen halen. :verkoght:

In ieder geval maak ik dan zelf wel de achterkant, het hoesje die gap ik gewoon van Fenderbender.:duivels:
Mijn ervaring is dat een CD er niet 100 super uit hoeft te zien van buiten, het gaat om de inhoud. En als het een suc6 wordt.. dan kan het altijd nog.
Helaas pindakaas heb ik een trage i-net connectie anders zette ik wat nrs tijdelijk op escene./:mexico:

het wordt een geweldige compilatie ! ik moet mijn eigen website eens leven inblazen zodat ik een link met info zou kunnen geven. geen tijd helaas om te gaan frontpagen. Komt mijn 100% Pure Andy er ook nog op?

Reageer ik nogmaals, ik ben heel erg vereerd dat ik met twee nummertjes van Phochos op deze cd kom te staan. Ik denk dat ik zelfs de cd zou kopen als ie voor 10 of 15 euro zou worden aangeboden.

Phochos:D

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
het probleem is dat ik nogal weinig feedback van de inzenders krijg (in deze thread). Misschien willen een aantal er niet op:)
En geld verdienen eraan- vergeet het maar.:D 23 artiesten.. kan je nagaan dat je zelfs als prijs van 5 <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=euro&v=56">euro</a> of zelfs 7 <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=euro&v=56">euro</a> er niets aan verdient- tenzij we de miljoen halen. :verkoght:

Hallo naton, er staan 3 monsynth nummers van me te wachten. Van mij mag er best wel 1 op de cd.
Voorkeur gaat uit naar de track "basic emotions" omdat deze van de beste kwaliteit is. Gemaakt op een C=64.

groet,

Dread

http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=429577&T=676

Het is niet de bedoeling dat het een CD wordtg met 30-35 nummers. Dit is voor luisteraars ondoenljik, vanwege het 'gelijksoortige' geluid, zeg maar. Ik denk dat 23 - 25 nummers al iets teveel van het goede is.

@reddread: ik kan niet downloaden zonder te registreren. sorry dat ik een lul ben :D kan je je beste nr niet op lycos zetten of zoiets dan kan ik m direct grijoen.

Trouwens, de track listing is rond. Ik zal kijken of Andy er in stijl nog op kan, er is er 1 weggevallen.
De achterkant gaat er wellicht zo uitzien.

Attachments

• monoism_back1.jpg
    monoism_back1.jpg
    16,3 KB · Bekeken: 92
mono-ism

mono-ism

Ik stel voor dat de titel: 'Mono-ism: Monosynth adventures' wordt. Of alleen 'Monosynth adventures'.

Een suggestie voor de begeleidende tekst:
................................................................................

Het synthforum is een internet forum, waar enthousiaste synthesizer liefhebbers bijeen komen.

In 2002 onstond de 'Mono synth contest', een plek waar leden hun zelfgemaakte monosynth nummers konden inzenden {een monosynth is, kort gezegd, een 1 stemmige synthesizer).

Deze plek werd zo populair (12000 bezoekers..) dat besloten werd een verzamel-CD te produceren van de beste nummers. De [TITEL] was geboren.

het synthforum: www.synthforum.nl
................................................................................

de front, als Fenderbender hiermee accoord gaat:

Attachments

• monoism_front1.jpg
    monoism_front1.jpg
    59,2 KB · Bekeken: 93
Laatst gewijzigd:
Re: mono-ism

Re: mono-ism

.......... een plek waar leden hun zelfgemaakte monosynth konden inzenden ...........[/B]

Ik zou nog even naar deze zin kijken. Moet er na 'monosynth' niet nog 'riedel' of zo komen ? :geslaagd:

'nummers'. klopt.
trouwens, een ieder die met zijn echte naam erop wil komen moet het me maar melden. en ook het type synthesizer is wel leuk. Ik zal het nr.van reddread erop doen.
Dan is hiermee de track listing GESLOTEN.

----------***---------------***---------------

note: waarschijnlijk gaat links de begeleidende tekst komen, en rechts in het boekje de artisten namen + geboortejaar + type synthesizer waar het mee gemaakt is. Maar alleen natuurlijk wie deze info aan me geeft, zo niet, dan wordt het kaal. hangt van jullie af.

Laatst gewijzigd:
Wordt echt helemaal fantastisch (hoesje, tekst, titel etc)! Ik ga eens rondvragen hoeveel mensen er geïnteresseerd zijn in mijn omgeving...

NB Bij mij hoeft alleen maar dat het gemaakt is met een MS20 d'rbij en een link naar mijn website als info (www.burp.nl, daar kunnen geïnteresseerden m'n ware naam en geboortedatum ontdekken).

Is het een idee om een speciale synthforum link te maken?
bv
www.synthforum.nl/moni-ism
met daar de info die er nu is: track list, info waar de cd te bestellen is, de cover etc...? En natuulk links naar deze threads.

100 % Pure Andy.. (leuk nummer trouwens!) is erbij.. en vanavond ga ik me registreren om het nr. van reddread te looien. Die gaat er ergens ook op.
Nogmaals bij elke artiest zou iets kunnen staan in het boekje, bijv. een internet site.

achterkant:

ah dat moet ik nog veranderen.. maar maak je geen zorgen ik ben geen commerciele labelbaas.. maar het moet toch op iets staan. waarschijnlijk wordt het CD#4.

het registreren bij acidplanet is niet gelukt, dus helaas. Ik weet ook niet of c-64 op deze CD past.
het gaat zo worden als het nu op de afbeelding staat. gefeliciteerd allemaal, en neem een biertje olp mijn gezondheid.
:biertje:

edit 20:08: k heb ook nog 2 onbekende artiesten hun naam weten te ontdekken. perfect.

Laatst gewijzigd:
Back