De Synthforum Monosynth CD thread.

Shit, zonde... maar niks aan te doen...
Axel

Origineel geplaatst door sander
Ik wacht nog steeds op een exemplaar als monosynth topic starter. 8)
Als ik het niet had gepost, waren de nummers er ook niet gekomen en dus de cd ook niet. ;)
ow? ik heb wat anders gehoord van iedereen... men schijnt massaal te roepen dat naton dit initiatief heeft gestart omdat ie zo razend enthousiast was over mijn 3 mono trackjes...

en uiteraard jouw'n nono-synth track nutuulk sander...

waarom maak je er niet gewoon een online mp3-release van?

Dit is een buitengewoon toeval.. want ik zat vannacht nog te denken ..
ben dus eigenlijk mijn master kwijt. :doei:
Ik weet wel dat ik de master CD nog ergens heb liggen,maar in de puinhopen van al mijn CD's kan ik hem niet vinden. Zodra ik de master vind dan zal ik even kijken.. alhoewel van mp3 naar wav en dan weer naar mp3 dat is wel mis.

Er was trouwens veel belangstelling voor ja. Maar het afdrukken, branden, opsturen kost te veel werk voor < 100 exemplaren.

[2] 6 Trak ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Monogoof
[4] 6 trak ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Funlab
[9] 6 Trak ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Goofmoog
[24] 6 Trak ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ofzow - K-zooi in me vogelkooi
ik zou ze graag nog eens willen horen, wie kan er ff een paar mp3's bakken en hier posten?

Iki wil eigenlijk die hele cd wel eens horen na die draad gelezen te hebben. :P

En ja 6trak... ik wacht ff op mn mpc500 en dan ga ikv erder met mn kutnummer :D

Ik heb de master CD gevonden. 't idd een fantastische Cd.

Is er nog een (prive/amateur/gesponserde) label te vinden dat het kan persen. (kaft/mastering =klaar).
Op web zetten als download vind ik zo treurig. Ik heb ook geen webspace met genoeg bandbreedte daarvoor.

Ok, als dank voor het jarenlang gebruik van dit forum heb ik zojuist een domeinnaam geregistreerd waarop ik een verzamel mp3 ga zetten in 7zip formaat. Gratis voor download. het bestand zal +- 95 Mb zijn en 226 mb mp3 zijn.
Onderschat dit niet! Zoals je kunt lezen als je goed zoekt is deze verzamel Cd van hoge kwaliteit en een unicum in Synthesizer 'land' (ik ben het nu aan het beluisteren na 2 jaar en het is verrassend hoe fris en creatief dit is)
Onder voorbehoud! Alles alles goed gaat zal ik verder posten welke domeinnaam het is.

kun je ook weer kutzooi in je vogelkooi beluisteren. 6 trak.
We hoeven geen mega contract te hebben om toch beroemd te worden! :D

net gedownload, wat gaat dat lekker snel zeg op die site! (4.5 Mb/s)
jammer dat er geen ID3Tags bij de mp3's ingebakken zitten. nu maar handmatig invoeren..
ik laat later als ik alles beluisterd heb horen hoe ik het vind, het eerste nummer is iig veelbelovend!

wat mij betreft is het tijd voor een nieuwe contest, die axel F contest en "verpest een stukje klassiek" heb ik me toen goed mee vermaakt. ik heb de monosynth CD nu 1 x gehoord en ik was aangenaam verrast, jammer dat veel nummers maar 1 of 2 minuten duren...

Gebeurd hier nog wel eens wat aan monosynth uitvoeringen?

kan ik die eerste cd ergens vinden // horen??
je kan misschien nog wel hier en daar wat mp3's beluisteren in de thread waar het allemaal gebeurde destijds...

de thread

hoewel, destijds was de maximum attachment grootte slechts 1 MB dus misschien ook weer niet...

of anders ff zoeken op mono synth contest van sander en vervolgens op het paperclipje dat achter de title staat te drukken om alle attachments in 1 oog opslag te zien...

Back