DIY MIDI uitbreiding voor Moog Prodigy gezocht

divi

Ouwe rot
peoplez,

ik wil mn prodigy mk1 uitbreiden met MIDI en had een hele tijd terug een Amerikaanse (?) website gevonden die DIY kits verkocht voor vele Moogs en andere vintage stuff. maar ik kan 'm niet meer terugvinden... iemand tips voor mij?

eeuwige dankbaarheid zal uw deel zijn!

Je zal dan wel Midi-Jack bedoelen:

http://www.synhouse.com/midijack.html

Maar ik heb dat MidiJack eens bekeken, en volgens mij is dat gewoon een midi-cv/gate converter hoor. En op de site staat dat de standaard MidiJack geschikt is om de Prodigy mee aan te sturen.
Dat houdt dus automatisch in dat er al CV/Gate inputs op de Prodigy zitten.
Misschien zitten ze niet aan de buitenkant maar aan de binnenkant....maar dat maakt niet uit.

Als je MidiJack koopt moet je tenslotte toch zelf de synth nog open schroeven en MidiJack aansluiten op die inputs.
Waarom nu dit verhaal...

Als je nu ff uitzoekt waar die CV/Gate inputs van een Prodigy zitten op de printplaat en een 2dehands Midi-CV/gate converter koopt ben je voor 50,- klaar en kan je de behuizing van je prodigy helemaal origineel houden.

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Je zal dan wel Midi-Jack bedoelen:

http://www.synhouse.com/midijack.html

Maar ik heb dat MidiJack eens bekeken, en volgens mij is dat gewoon een midi-cv/gate converter hoor. En op de site staat dat de standaard MidiJack geschikt is om de Prodigy mee aan te sturen.
Dat houdt dus automatisch in dat er al CV/Gate inputs op de Prodigy zitten.
Misschien zitten ze niet aan de buitenkant maar aan de binnenkant....maar dat maakt niet uit.

Als je MidiJack koopt moet je tenslotte toch zelf de synth nog open schroeven en MidiJack aansluiten op die inputs.
Waarom nu dit verhaal...

Als je nu ff uitzoekt waar die CV/Gate inputs van een Prodigy zitten op de printplaat en een 2dehands Midi-CV/gate converter koopt ben je voor 50,- klaar en kan je de behuizing van je prodigy helemaal origineel houden.
dat was 'm, thanks!

ik ga je suggestie 's checken (wanneer k wat meer vrije tijd heb...)

Heb er 1 gehad waar Music House zo'n Doepfer OEM ding had ingebouwd, werkte prima! Misschien ook de moeite om te bekijken.

Back