<TRACK> Techno maar nu weer wat rustiger

Gave track man!

Ik wou dat er meer van dit soort dingen werden gemaakt (op het forum en qua releases)

Lekkere geluiden, interessante patterns, alles haakt goed op elkaar in.

Verder nog twee dingen:

Hij is erg kort en vooral erg abrupt afgelopen? Is dat opzettelijk of is het omdat het een soort internetversie is ofzo?

Ik zou persoonlijk de hi-hats meer staccato doen. Zodat ze ook wat punchier worden, meer tikkend. Maar ja, ik hou de laatste tijd nou eenmaal erg veel van een "lange" closed 909 hi-hat op de tweede achtste van iedere tel (als een soort vervanger van een openhi-hat dus).

Het hi-hat patroon vind ik ook niet zo interessant. Zoiets als het loopje van 1:01 das wel geinig, maar mag verderop in de track wat rollender terugkomen. Ik bedoel dan het nu een start en stop loopje van twee tellen is, mag iets meer doorgaan op een of andere manier.

Zo, das mijn mening over deze track.

Nogmaals... erg leuke, interessante en goede track.

Owja, ik luister 'm over een koptelefoon, dus daarom zeg ik niks over de geluidskwaliteit. Misschien dat ik 'm binnenkort nog ff in de auto luister.

Leuke is dat je nummers een heel erg herkenbare sound hebben.

Misschien dat ik het zelf anders zou mixen maar da's meer eigen smaak. Het is gewoon goed gedaan.

Erg aparte track, heb nog geen andere werk van je horen dus kan niets refereren met ander materiaal.
Voor zover ik kan horen goed afgemixed !
Arrangement zit eigenwijs in elkaar.

Origineel geplaatst door sten
Erg aparte track, heb nog geen andere werk van je horen dus kan niets refereren met ander materiaal.
Voor zover ik kan horen goed afgemixed !
Arrangement zit eigenwijs in elkaar.

check m'n site maar 'ns. www.aryse.com . Onder sound heb ik nog het een en ander staan.

mooi hoor

mooi hoor

Mooi trackie hoor !!
Een beetje minimaal ,en dat vind ik juist zo knap.
Ik heb zelf (zoals veel anderen) de neiging om te veel te doen helaas.
MINDER is in dit geval weer Meer :halleluja

Je bent wel verandert qua sound, voorheen was je meer gadgetsachtig bezig. Ook vet.

maaruh, ben nu an t lusteren.. stringetje begint net op te komen... erg lekker.. ow, hij is weer weg. :(

Hij is er weer... :) hopelijk voor wat langer.......... .............

>>

oh, toen was die afgelopen, viel me toch iets tegen. Misschien ligt het aan mij, maar ik dacht dat de track ergens heenging en toen hield die ineens op.

Oftewel: basis erg vet, maar kan nog wel verder uitgewerkt worden.

Leuk nummer, en idd herkenbare geluiden; vooral baslijntje/sequence-lijntje.
Maar da's geen negatieve kritiek. Veel bands hebben een herkenbare sound.

Leuk, maar kan iets uitgewerkt worden imho => maar ik hou dan ook van laaaaaange tracks, dat scheelt..

:biertje:

Back